Geir G Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei! Jeg lurte på om det var mulig å gjøre det slik at foreksempel "mixture" spaken ble engine nr.2 i steden for mixture, og den vanlige gassspaken ble engine nr. 1? Det hadde vært artig om noen kunnehjelpe MVH Geir Siter
Martin Foss Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Det skulle vel kunne gå an det. Når du kommer til "Create Flight" skjermen, gå inn på "Settings"-skjermen. Klikk deg inn på "Assignements". Bla deg nedover til du finner "Engine 1 throttle" og "Engine 2 throttle", og assign en spak til hver motor. Siter
Geir G Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Må inn med tesje dette her Skal jeg velge "cange assignment" og så bevege på spaken deretter OK? Hjælp! Siter
Martin Foss Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Riktig. Velg "Change Joystick Assignement" tror jeg det står. Beveg deretter den spaken du vil bruke på den motoren. Siter
Geir G Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Hmm, jeg får bare opp CH pro pedals, ikke CH YOKEN! Vet ikke hva som ikke stemmer? MSN: flyetgeir@msn.com Siter
Martin Foss Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Da kan dessverre ikke jeg hjelpe deg noe mer. Har ingen erfaring med akkurat de produktene. Sikker på at du ikke kan velge yoken??? Siter
Geir G Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Ok, da var begge inne. Nå er problemet at enten er gassen i revers eller er den på fullt Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Prøv og test kalibrering av Aksene. Sjekk også hvordan sensitivity og null zone er satt opp. Sett den lik som throttle hvis den virker som den skal. Siter
Geir G Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 Når jeg bruker en spake til å styre begge er saken en hlt annen, men derimot med to! Har noen greid dette? Trenger arvrlig hjelp Siter
Gjest Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Når jeg bruker en spake til å styre begge er saken en hlt annen, men derimot med to! Har noen greid dette? Trenger arvrlig hjelp Ja, har greid dette! Kom på MSN, så kan jeg hjelpe! Siter
Anders Madsen Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Der du ser pedals, velger du yoke i rullemeny. Litt dumt at pedalene dukker opp som default. Dette kan altså endres. Finn så assignment, trykk change, og beveg spaken. Siter
Geir G Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Jepp, det er det jeg har gjort, men gassen er bare i to hakk, enten på fullt, eller i revers. Siter
Anders Madsen Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Du må gjøre dette under "Axis" eller noe sånt. (Er på jobb, og kan ikke teste) Siter
Geir G Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Jepp, det er der jeg har prøvd, men det er tydelig vis noe galt Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Har du payware-versjonen av FSUIPC (3.xx?) Mener det er enkelt å gjøre det der (uten at jeg har prøvd). Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Fint. Da har du mulighet til å tilegne hvilken som helst akse eller knapp på stikka til hvilken som helst funksjon i flyet (uansett om den har en tastefunksjon eller ikke). Du får en "rullegardinmeny" på en av "flippene" i FSUIPC der du velger funksjon. Har ikke simmen her så du må prøve deg litt fram og spør igjen om du ikke finner ut av dette. Siter
Geir G Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Heisann! FSUIPC var sabotøren hele tiden! Jeg måtte trykke "reset" på siden med throtle osv.!!! Tusen takk for alle svar! Ole Jørgen sitt ble nøkkelen etter å ha funnet døren Takker for all hjelp! *overlykkelig* Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Så bra. Nå hadde jeg endelig litt tid "til overs" etter en lang sole- og utedag, og skulle prøve dette, men ser til min store glede at du har klart dette på egen hånd. Det er slikt man lærer av... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.