Thomas Lorentzen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Her følger #2 opptak fra idag, både ankomsten og avgangen. Merk: Dette er KUN COA transmissions, Braathens, SAS osv er klippet bort for å få mindre størrelse.. Ankomsten COA038 Avgangen COA039 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Meget bra! Som jeg skulle ha gjort det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Flott Thomas !...... Takk Har ikke hatt tid til å høre den selv ennå, så dette passet utmerket !.... får se om jeg kanskje drar opp i morgen eller neste helg for å ta bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Meget bra Thomas!! Artig å høre på dette!! Åssen scanner er det du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Meget bra Thomas!! Artig å høre på dette!! Åssen scanner er det du bruker? Hola! Uniden Bearcat 220XLT, og det beste av alt.. spesialbygget tak-antenne fintuna for flybåndet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Artige saker, tydelig at det er noen andre prossedyrer i USA. Pilot not flying hadde vist litt problemer med på huske callsignet, Contnental gikk greit, men tallet 39 var vanskligere å huske.. Å også merke til at han kalte opp "Okland" ved første radiocontact med Oslo Control, men rettet seg selv opp igjen (hvis pilot flying ikke hvisket han i øret at Okland var på andre siden av atlanteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Flott Thomas !...... Takk Har ikke hatt tid til å høre den selv ennå, så dette passet utmerket !.... får se om jeg kanskje drar opp i morgen eller neste helg for å ta bilder Og jeg ska se om ikke får tatt en avgang til med dem før jeg forlater GM for en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dette var toppen! Var litt morsomt å følge innflyginga mens jeg satt å så i AIP kartene for den infyginga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dæven må si at det ikke var manko på vectorer til han COA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hehe.. han som snakke som COA38 høres ut som han på BOI501.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.