Gå til innhold

Tyveri fra fly


Ole-Jørgen Søberg

Anbefalte innlegg

Dette er desverre ikke uvanlig, og kan koste selskapet mye, både til nye seler, og for at neste avgang sannsynligvis blir forsinket og at minst en passasjer må gå av igjen. Så 2500 i bot er etter mitt syn ALTFOR lite, tidobbla den summen så tenker jeg endel hadde tatt skrekken, og selskapet kanskje hadde fått sine virkelige utgifter i saken dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så dumt gjort.. en gang så sto jeg utenfor et DAT-fly da det kom inn fra siste rute fra OSL, kom en mann ut av flyet med ett belte rundt livet, som om det var et vanlig belte. Det viste seg for å være ett setebelte, så kom jeg inn i flyet og så jeg at ett var borte.. Det er så idiotisk! Samme er det for dem som stjeler Safety Cards!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så idiotisk! Samme er det for dem som stjeler Safety Cards!

Ehh...enig det med sikkerhetbeltene, men dette med safety-cards er vel egentlig blitt nærmest enn hobby for meg...hehe, har rundt 40 forskjellige. Det er jo gøy å se hvor forskjellige de fra de stre europeiske selskapene, til de mindre asiatiske. Vet det er ulovlig, men vet også at det er andre som har samme "hobby" som meg, da det sto en artikkel om det i Aftenposten (eller en annen avis).

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøffe safety-cards er sikkert fin hobby ""

Så foresten en som hadde setebelte som buksebelte i dag..

 

Har et jeg og...men det er ikke stjælt fra no fly, men derimot kjøpt elig og redelig i en butikk.

PS. Et lite tips til seatbelt-bøffere; man får kjøpt slike belter i de fleste klesbutikker nå for tia, så hvorfor ikke ta seg en tur dit. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...