Christian Alden Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det vanlig at en 13-åring flyr med FMC, SID\\STARS, Kart, Sjekklister osv...? Føler meg som en newbie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, om man kan prinsippet om dette, hvorfor skulle man ikke bruke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja er det ikke det da? Er 14 nå å flyver nå med alt det der. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Føler meg som en newbie Du og ja? Jeg har akkurat lært meg å bruke FMC, men jeg er ikke så flink .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Alden Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Bare lurer. Jeg jør ikke det. Prøver å få til FMC'en i PMDG'en, må lese av tutorialen for å få til å programmere den Virker bare som alle andre inn på forumet kan dette... Føler meg som en Newbie som sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gjør det noe om du føler deg som newbiie da? Alle gjorde vel mer eller mindre det når de selv begynte med FS tenker jeg... Ma jo begynne et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For å si det sånn: Jeg har flydd FS i 7år (er snart 15) og jeg aner ikke hvordan man flyr med FMC. så det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Alden Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Har holdt på siden 97. Min første simulator var FS95. Holdt på en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Prøv denne Christian. Den hjalp meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Alden Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Danke Schøn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For å si det sånn: Jeg har flydd FS i 7år (er snart 15) og jeg aner ikke hvordan man flyr med FMC. så det så Da er vi to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.