Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jubileumet blir feira med at det blir lagt ut 70 billettar til 70 kr t/r på kvar stasjon som dei opererer! Les meir her. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Vi får se om vi får rotet oss avgårde til Værnes tidlig fredags morgen. 70 kroner er jo nesten litt sykt, for en kinobillett koster det 90.. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Fekk nesten hakeslepp her eg sat når eg såg det.... Satsar på å møte opp på Bringeland for å karre til meg noken billettar ja... Siter
Haavard Gjengstø Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hallo!!! jeg skal også kanskje opp til bringeland Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 Jøss... fleire frå området?? Vel eg og en kompis har hatt strategimøte og funne ut at vi heller møter på Anda (Sandane)..... Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Lars Christian, lang over en kupong takk! hehe.. neida.. skal nok møte opp personlig å få overlevert min lille flytur! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Har det ikke vert for at æ sitter ti mill unna nermeste flyplass, så skulle æ ha møtt opp å fått min lille flytur ja Siter
Steinar Grindstein Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg vil få takke Børge Litangen som stilte opp på Bodø Lufthavn å skaffet en 70kr kupong til meg Børge, det var supert gjort av deg å ofre to tima tidlig en fredags formidag på Bodø Lufthavn for å skaffe en 70kr kupong til en som bor 10 mill unna nermeste flyplass! Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Eg vil også takke meg sjøl som ikkje greide å komme meg på plass før kl 09 og difor ikkje fekk billett. Folk hadde jammen venta sidan klokka 06 på Sandane Lufthavn.... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg var der litt for tidlig, sløve trøndere gjorde at det fortsatt var billetter igjen klokken 09:45, men da begynnte folkemengden å komme. Selv var jeg på plass klokken 07:30, men siden det så vidt var folk der tok jeg meg en liten høneblund i brakka til flyklubben før jeg kjørte tilbake til terminalen klokken 08:30. Da hadde jeg ventet å være en av de siste, men ble faktisk nummer 23 i køen. Går også rykter om at man på Hovden begynnte å innta plassene klokken 22 i går kveld, det var vel strengt tatt ikke nødvendig. Så noen bilder derifra, og det var jo litt bra damer der jo, bare to jenter i køen på Værnes.. Men jeg skaffet meg en billett, så det blir vel en flytur iløpet av sommeren, må bare finne ut hvor og når først. Siter
Gjest Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Jeg vil få takke Børge Litangen som stilte opp på Bodø Lufthavn å skaffet en 70kr kupong til meg Børge, det var supert gjort av deg å ofre to tima tidlig en fredags formidag på Bodø Lufthavn for å skaffe en 70kr kupong til en som bor 10 mill unna nermeste flyplass! Bare hyggelig Steinar. Skulle da bare mangle når du styrer og steller for å få til et flightsim-treff her i Salten . Møtte opp kl. 07.45, da var det kun ca. 30 personer som hadde møtt opp. Etter hvert som klokken nærmet seg 10, begynte folk å strømme på. Utrolig bra at noen hadde brukt hodet og organisert en kø-liste, ellers hadde det nok vært behov for akuttmedisinsk personell . Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Utrolig bra at noen hadde brukt hodet og organisert en kø-liste, ellers hadde det nok vært behov for akuttmedisinsk personell . Ble ikke helt imponert over organiseringen på Værnes, de la fram en helt vanlig "gullapp" bunke (slik som man har på kontoret hvor man skriver notater på) med nummer 1-70.. Man kunne bare ta en lapp, gå og komme tilbake klokken 10, ikke at jeg så noen gjøre det. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Ivar! Klar til å ta imot en Nordlending på dagstur til Trondheim om ikke lenge Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Vi er klare vi! Men si i fra, skal jobbe i 3 uker nå.. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Skal gi beskjed i go tid! Regner med å bestille reisa ei til to uker for den skal gjennomføres Siter
Bjørn Ramsland Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Må bare få si takk for tipset! Møtte opp på ENGM omtrent 0930 og da var det ikke noe problem å komme som nr. 53 i køen... (line up and wait behind) Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Går også rykter om at man på Hovden begynnte å innta plassene klokken 22 i går kveld, det var vel strengt tatt ikke nødvendig. Så noen bilder derifra, og det var jo litt bra damer der jo, bare to jenter i køen på Værnes.. Der var vel ei 10-15 personar som overnatta utanfor i sovepose. Køyrde forbi i 8-tida og då såg eg der lå eit par og sov. Veit ikkje kva tid dei opna, men eg trur ikkje det var så stor kø i starten. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Er heilt tydlig at det er på småflyplassane kampen har stått i morgontimane...Fekk rapport frå Flesland kl 09 og då var det ca 30 personar der... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.