Gå til innhold

Widerøe er 70 år og det blir feira!


Anbefalte innlegg

Jeg var der litt for tidlig, sløve trøndere gjorde at det fortsatt var billetter igjen klokken 09:45, men da begynnte folkemengden å komme.

Selv var jeg på plass klokken 07:30, men siden det så vidt var folk der tok jeg meg en liten høneblund i brakka til flyklubben før jeg kjørte tilbake til terminalen klokken 08:30.

Da hadde jeg ventet å være en av de siste, men ble faktisk nummer 23 i køen.

Går også rykter om at man på Hovden begynnte å innta plassene klokken 22 i går kveld, det var vel strengt tatt ikke nødvendig. ""

Så noen bilder derifra, og det var jo litt bra damer der jo, bare to jenter i køen på Værnes.. ""

 

Men jeg skaffet meg en billett, så det blir vel en flytur iløpet av sommeren, må bare finne ut hvor og når først. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil få takke Børge Litangen som stilte opp på Bodø Lufthavn å skaffet en 70kr kupong til meg ""

 

Børge, det var supert gjort av deg å ofre to tima tidlig en fredags formidag på Bodø Lufthavn for å skaffe en 70kr kupong til en som bor 10 mill unna nermeste flyplass!

 

Bare hyggelig Steinar. Skulle da bare mangle når du styrer og steller for å få til et flightsim-treff her i Salten "".

 

Møtte opp kl. 07.45, da var det kun ca. 30 personer som hadde møtt opp. Etter hvert som klokken nærmet seg 10, begynte folk å strømme på. Utrolig bra at noen hadde brukt hodet og organisert en kø-liste, ellers hadde det nok vært behov for akuttmedisinsk personell "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra at noen hadde brukt hodet og organisert en kø-liste, ellers hadde det nok vært behov for akuttmedisinsk personell "".

Ble ikke helt imponert over organiseringen på Værnes, de la fram en helt vanlig "gullapp" bunke (slik som man har på kontoret hvor man skriver notater på) med nummer 1-70.. ""

Man kunne bare ta en lapp, gå og komme tilbake klokken 10, ikke at jeg så noen gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går også rykter om at man på Hovden begynnte å innta plassene klokken 22 i går kveld, det var vel strengt tatt ikke nødvendig. ""

Så noen bilder derifra, og det var jo litt bra damer der jo, bare to jenter i køen på Værnes.. ""

Der var vel ei 10-15 personar som overnatta utanfor i sovepose.

Køyrde forbi i 8-tida og då såg eg der lå eit par og sov.

Veit ikkje kva tid dei opna, men eg trur ikkje det var så stor kø i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...