Gå til innhold

Lyst til å være med på en VFR tur i morgen?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal til å fullføre den siste delen av min tur nedover Norge.

Landet på Sola i kveld, hvor jeg skal stå over natten.

I morgen regner jeg med at jeg fullfører turen og setter min Cessna Cardinal 177 trygt ned på Gardermoen.

Lurer derfor på om det er noen som vil være med fra Sola til Gardermoen?

Helst med litt peiling om VFR flygning.

Jeg har fri i morgen, så jeg regner med at jeg flyr en legg i morgen tidlig, og så fordeler jeg det litt utover dagen.

Kanskje litt sent å skrive dette nå, men som sagt så var jeg opptatt med å fly tidligere i dag.

Har fløyet helt fra Ålesund.. ""

 

Forøvrig så vil turen gå med noen mellomlandinger, f.eks på Notodden og Geitryggen.

Det er jo selvfølgelig mulig å være med fra Geitryggen o.logså, men siden vi ennå ikke vet når vi kommer dit så kan det bli litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som søren, mange som må på skole og arbeid ja.

Bare vi i Trondheim som har så sløve lærere? ""

Men dere får holde øynene åpne når dere kommer hjem da, regner med å være logget på VATSIM i hele morgen, så det er bare å sende meg en .msg .

Regner ikke med å lande på Gardermoen før utpå kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg begynner å gjøre klart mitt fly på Sola rundt 11 tiden, så kan ikke du ta en titt innom å se om jeg er der da?

Alle er jo velkommen, ikke så mange som har VFR kart slik som meg, men det blir uansett gøy med masse fly!

Skal besøke litt midre flyplasser også, så da kan det bli trang om plassen.

Men voice burde egentlig vært et krav, blir så tyngvindt å skrive hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på Notodden for øyeblikket, skal en tur innom skolen for å le av de som kommer opp i Tysk munntlig! ""

Takker bare alt som går an å takke for at jeg slapp unna!

Regner med at jeg fortsetter til Gardermoen når jeg er hjemme i 15-16 tiden, da går turen via Skien (touch and go) Kongsberg, Drammen, Oslo før vi setter flyet vårt ned på Gardermoen.

Det er helt klart plass til at andre kan være med også! ""

Hadde vært trivelig med litt selskap på den siste delen føør jeg igjen skal innta kapteinsetet i min 737-400. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble ikke den siste biten fløyet på VATSIM.

Har fått med meg Julian Barratt-Due til å fly den siste biten på multiplayer, så da blir det litt formasjonsflygning!

Ellers så har jeg fått mye trivelig selskap, takk skal dere ha.

Bilder fra hele turen kommer vel iløpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...