Gå til innhold

Har du lyst på besøk i sommer?

Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

I sammenheng med at jeg skal starte å planlegge min evt. tur med Widerøes denne sommeren.

Henviser til dette innlegget.

Da må jeg nesten vite hvor jeg skal "stoppe" for å ta et pust i bakken.

Derfor lurer jeg på om noen av dere har lyst på besøk i sommer, enten en valig dagstur eller at jeg evt. blir over til neste dag.. (På sofaen vell å merke..!) ""

Regner med at jeg kommer til å bli noen dager i Oslo, men ellers så er jeg ganske åpen for et besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som positiv respons fra de fleste parter her, og det da meget bra!

Best om jeg hadde kommet i kontakt med noen på min egen alder, rundt 18 års alderen, hvor man da er på samme bølgelengde humormessig.. ""

Helst ikke under 16, og ikke over 90.. ""

Men vil jo prøve å få med meg det meste av landet vi bor i, har aldri vært nord for Bødo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, dette var da mer gjestfrihet enn jeg hadde forventet!

Ser ut som det kommer til å bli en del stop på min tur igjennom Norge, sør delen er iallefall godt dekt.

Joachim, da forventer jeg også at jeg hentes på Gardermoen? ""

Har ennå ikke fått lagt opp noen plan, men skal gjøre det så snart jeg får tid, iløpet av helgen tenker jeg.

Stay tuned ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en liten tristnyhet, det blir nok mest sannsynlig ikke noe Widerøes turer på meg denne sommeren.

Jeg skal klare å fullføre flygeteorien for PPL-A og ta en god del flytimer før sommeren er omme.

Mulig jeg tar en tur til syden istedet hvis tiden tilsier at det er mulig.

Må betale Widerøes turen selv, og vil heller bruke de pengene på å fly selv..

Men det var trivelig at så mange vennlige mennesker setter pris på litt besøk, forøvrig så har jeg en Widerøesbillett til 70,- så jeg skal ut å fly iløpet av året, så hvis jeg skal dit du bor så skal jeg si i fra.

God sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en liten tristnyhet, det blir nok mest sannsynlig ikke noe Widerøes turer på meg denne sommeren.

Jeg skal klare å fullføre flygeteorien for PPL-A og ta en god del flytimer før sommeren er omme.

Mulig jeg tar en tur til syden istedet hvis tiden tilsier at det er mulig.

Må betale Widerøes turen selv, og vil heller bruke de pengene på å fly selv..

Men det var trivelig at så mange vennlige mennesker setter pris på litt besøk, forøvrig så har jeg en Widerøesbillett til 70,- så jeg skal ut å fly iløpet av året, så hvis jeg skal dit du bor så skal jeg si i fra.

God sommer alle sammen!

må jo ødelegge litt ved å fortelle at den 70kr billetten ikke kan brukes hvis du må ha et flybytte for å komme deg dit du skal ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...