Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 I sammenheng med at jeg skal starte å planlegge min evt. tur med Widerøes denne sommeren. Henviser til dette innlegget. Da må jeg nesten vite hvor jeg skal "stoppe" for å ta et pust i bakken. Derfor lurer jeg på om noen av dere har lyst på besøk i sommer, enten en valig dagstur eller at jeg evt. blir over til neste dag.. (På sofaen vell å merke..!) Regner med at jeg kommer til å bli noen dager i Oslo, men ellers så er jeg ganske åpen for et besøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du skal være velkommen til et besøk i Salten! (Bodø området) Skal personlig komme å møte deg på flyplassen i Bodø. Ei overnatting skal sikert la seg ordne om det er ønskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Innlegg slettet av Thomas Gundersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Og Alta ? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvis det blir noe av RSL stiller jeg sikkert opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Derfor lurer jeg på om noen av dere har lyst på besøk i sommer Ja, gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ser ut som positiv respons fra de fleste parter her, og det da meget bra! Best om jeg hadde kommet i kontakt med noen på min egen alder, rundt 18 års alderen, hvor man da er på samme bølgelengde humormessig.. Helst ikke under 16, og ikke over 90.. Men vil jo prøve å få med meg det meste av landet vi bor i, har aldri vært nord for Bødo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har ein sofa eg fekk inntrykk av at du ville teste...var det ikje slik Ivar? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Så fram til at jeg får låne en pute også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Njaaaa......dersom du er snill så skal du få låne det hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 på samme bølgelengde humormessig.. Helst ikke under 16, og ikke over 90.. Hehe, da vil jeg kalle deg ganske generell Kommer du til Bodø kommer jeg å hilser på deg. Og byens beste sofa står til din disp. hvis ikke Steinar ordner noe. Men fra 17.juli og to uker frem er jeg borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Du skal føle deg velkommen til meg ihvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Og som du vet så er du hjertelig velkommen hit og! Og her skal du faktisk få en (egen ) dobbeltseng å sove i!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Bare å komme til hit! Jeg bor like ved Gardermoen, så spotting blir nok ikke noe problem! Istedenfor sofa, kan du få låne en prima seng;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Og den senga er faktisk j*vlig god å sove i! Joda, har en sofa her jeg og om du skulle tilfeldigvis befinne deg i Ålesund en dag.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Jøss, dette var da mer gjestfrihet enn jeg hadde forventet! Ser ut som det kommer til å bli en del stop på min tur igjennom Norge, sør delen er iallefall godt dekt. Joachim, da forventer jeg også at jeg hentes på Gardermoen? Har ennå ikke fått lagt opp noen plan, men skal gjøre det så snart jeg får tid, iløpet av helgen tenker jeg. Stay tuned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kristiansund er jo en fin plass;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 men dit flyr ikke Widerøe før til neste sommer da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Dessuten så skal jeg vel på nav tur til Kristiansund, så du kan få bli med hvis du tar båten tilbake.. Men det er fortsatt litt ute på sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ivar-jeg henter deg gjerne på Gardermoen, jeg! Bor bare 10 minutter unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ivar-jeg henter deg gjerne på Gardermoen, jeg! Bor bare 10 minutter unna! Jeg og Joachim har en liten intern avtale.. Jeg kjørte ham når han var i Trheim, han får kjøre meg når jeg er i Oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hehe, den er i alle tilfeller grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Da har jeg en liten tristnyhet, det blir nok mest sannsynlig ikke noe Widerøes turer på meg denne sommeren. Jeg skal klare å fullføre flygeteorien for PPL-A og ta en god del flytimer før sommeren er omme. Mulig jeg tar en tur til syden istedet hvis tiden tilsier at det er mulig. Må betale Widerøes turen selv, og vil heller bruke de pengene på å fly selv.. Men det var trivelig at så mange vennlige mennesker setter pris på litt besøk, forøvrig så har jeg en Widerøesbillett til 70,- så jeg skal ut å fly iløpet av året, så hvis jeg skal dit du bor så skal jeg si i fra. God sommer alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Var det vanskelig å få den 70 kr billetten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Ikke vanskligere enn å stå opp litt tidligere enn vanlig å stå i kø noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Holder de på fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Nei, dette tilbudet var bare gjeldende for Fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Javel. tenk.. hvir RSL var åpen og Widerøe hadde flydd dit kunne jeg flydd til oslo og tilbake for 70kr. Når familien min skal på ferie betaler vi 700kr til gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Da har jeg en liten tristnyhet, det blir nok mest sannsynlig ikke noe Widerøes turer på meg denne sommeren. Jeg skal klare å fullføre flygeteorien for PPL-A og ta en god del flytimer før sommeren er omme. Mulig jeg tar en tur til syden istedet hvis tiden tilsier at det er mulig. Må betale Widerøes turen selv, og vil heller bruke de pengene på å fly selv.. Men det var trivelig at så mange vennlige mennesker setter pris på litt besøk, forøvrig så har jeg en Widerøesbillett til 70,- så jeg skal ut å fly iløpet av året, så hvis jeg skal dit du bor så skal jeg si i fra. God sommer alle sammen! må jo ødelegge litt ved å fortelle at den 70kr billetten ikke kan brukes hvis du må ha et flybytte for å komme deg dit du skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Det er jeg klar over, men for å komme til Oslo kan man ta buss eller kjøre (kanskje til og med fly flydd inn) for så å ta et Widerøesfly til Oslo. Mulighetene er mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.