Geir G Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei! Det er viktig at som mange som mulig kommer på møtet/treffet i kveld. Har bestillt bord på Peppez Pizza (Finnegården) kl 1900, og jeg håper at mange flyintresserte kommer! Sikkert lurt å ta med noen penger til brus og pizza. Vi snakkes! Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg vet ikke 100% hva dere andre syntes, men jeg syntes møtet var helt TOPP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Var jævlig genialt hehe.... Var jo [sensurert] ikkje hjemme før 23:50... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kommer det noen form for referat et sted for oss som ikke hadde anldening til å delta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Hehe, det ble egentlig mer et treff, men Gunnar van der Meeren skal sjekke om blannt annet hva som er aldersgrensen på DEMO-turer med BAK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kommer i hvert fall bilder Arild, Geir var ikke akkurat lat med kameraet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke bare bilder, men bilder av meg med en Sopp på hodet Gled deg Arild!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det var et helt genialt møte! vi satt og snakket til vi ble kastet ut sånne møter må vi ha flere av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hehe, det ble egentlig mer et treff, men Gunnar van der Meeren skal sjekke om blannt annet hva som er aldersgrensen på DEMO-turer med BAK. Jeg holder på å undersøke dette i øyeblikket, og regner med å ha et raskt svar....! Sender info til Geir, og formoder at han publiserer dette på websidene til BFSK, og/eller via mail liste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.