Gå til innhold

GAP Starmoen, situasjonsrapport


Vidar Karlsen

Anbefalte innlegg

Sitter på internatet på Starmoen og snylter på wlanet her ute.

 

Ser at LN-NPX er på GAP, men piloten ligner ikke veldig på Tarjei (han er høy og slank). Noen som kjenner ham?

 

Vi så forresten at noen hadde handlet nye deler

 

Håvard, Morten og jeg tok instruktørtimer på Grob 115D. Knall! En av oss ble riktignok litt fesen og måtte vente litt med pilsen, men formen tok seg opp etter litt pizza.

 

Om kveldene slukker vi tørsten.

 

#fsnorway live, reporting from GAP Starmoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som fløy NPX nei siden jeg var på Notodden og slepte torsdag og fredag. Onsdag var det maskinpolering av slepeflyet, idag lørdag var det et sjøfly som skulle leveres i Kragerø og imorgen er det maskinpolering av LN-NPX som står for tur (den kom hjem igjen til Notodden i 1300 tiden idag lørdag).

 

Så det er nok å henge fingrene i ja. Og endel 310 flyging står for døren de kommende ukene. Jeg kommer til å dukke opp både i Stavanger og sannsynligvis Bergen (og kanskje flere steder) dersom noen skulle ha lyst til å være med en tur mot å dele flyleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som fløy NPX nei siden jeg var på Notodden og slepte torsdag og fredag. Onsdag var det maskinpolering av slepeflyet, idag lørdag var det et sjøfly som skulle leveres i Kragerø og imorgen er det maskinpolering av LN-NPX som står for tur (den kom hjem igjen til Notodden i 1300 tiden idag lørdag).

 

Så det er nok å henge fingrene i ja. Og endel 310 flyging står for døren de kommende ukene. Jeg kommer til å dukke opp både i Stavanger og sannsynligvis Bergen (og kanskje flere steder) dersom noen skulle ha lyst til å være med en tur mot å dele flyleie.

 

Er med jeg. Kommer du til Florø.da? """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg også hjemme, og begynner komme meg litt etter disse dagene.. Holder på med scanning av bilder nå, så forvent massevis av bilder på airpics.com.

 

Et bilde fra årets GAP Starmoen er allerede scannet, og kan ses i denne tråden:

 

http://forum.airpics.com/read.php?TID=23195

 

Artig var det også å møte Fred Solli, som nok fikk seg en støkk i livet da jeg ga meg ut for å være en kjent kverulant fra dette forumet. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...