Werner Rafteseth Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lokalavisa... Det virrer nå tre helikopter over oss.. "ulstein-helikopteret" får seg en luftetur, et sea-king er nå i aksjon, og et annet, så ikke hvilken type... Mannen er ennå ikke funne.. EDIT: et kystvaktskip er nå kommet, og to dykkere er i sjøen og leter etter bilen. Finner de ikke finner ham blir søket utvidet, da skal kanskje jeg av sted og lete. Har snakka med min dykkerklubb, de står klare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Får håpe at de finner han! Vist du må ut, må du ha lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ja, da var bilen kommet opp. Jeg skulle til å få dra å hente dykkerutstyret mitt da vi fikk beskjed om at bilen var funnen. Mannen sat i førarsetet... Jeg visste ikke hvem det var, før nå. Jeg kjente ham godt, han var kompis med broren min, og har omtrent vokst opp i huset hos oss... EDIT: oppdatert i VG: VG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Uff da. Kondolerer så mye.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Leit å høre. Kondolerer med de etterlatte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Kondolerer Det gjør vel alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.