Gå til innhold

newbie


Anbefalte innlegg

Jamen da mange tak for tilbudet! "" Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv bliver et medlem en dag! ""

Venlig hilsen OY-THEIS ""

 

Hehe, tenkte jeg bare måtte paste inn hva jeg fikk opp i denne posten da jeg brukte den morsomme 'oversetteren' det ble postet om i Snackbaren... Håper ingen føler seg støtt ""

 

Jamen da høvle tak for rævkjøret! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv suger et medlem en dag!

Venlig hilsen OY-THEIS

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da mange tak for tilbudet! "" Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv bliver et medlem en dag! ""

Venlig hilsen OY-THEIS ""

 

Hehe, tenkte jeg bare måtte paste inn hva jeg fikk opp i denne posten da jeg brukte den morsomme 'oversetteren' det ble postet om i Snackbaren... Håper ingen føler seg støtt ""

 

Jamen da høvle tak for rævkjøret! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv suger et medlem en dag!

Venlig hilsen OY-THEIS

""

 

HA HA HA. LOL """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...