Theis h. thøgersen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hej/Hei alle sammen jeg er jo ny her, og jeg vil bare sige at jeg er glad for at blive medlem af nordens største fswebsite, og jeg håber at jeg får en MASSE gode stunder sammen med jer alle Venlig hilsen OY-THEIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Flott med nye medlemmer (som forstår hva jeg skriver?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Innlegg slettet av Magnus Wiik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Jamen da mange tak for velkomsten ja jeg forstår dig godt venlig hilsen OY-THEIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Velkommen til FS.no! Si ifra hvis du trenger hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Velkommen skal du være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Velkommen til FS.no! Si ifra hvis du trenger hjelp! Jamen da mange tak for tilbudet! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv bliver et medlem en dag! Venlig hilsen OY-THEIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Johnsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Vil også ønske deg velkommen hit til oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jamen da mange tak for tilbudet! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv bliver et medlem en dag! Venlig hilsen OY-THEIS Hehe, tenkte jeg bare måtte paste inn hva jeg fikk opp i denne posten da jeg brukte den morsomme 'oversetteren' det ble postet om i Snackbaren... Håper ingen føler seg støtt Jamen da høvle tak for rævkjøret! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv suger et medlem en dag! Venlig hilsen OY-THEIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hjertelig velkommen til vårt flotte forum. Håper du ikke blir skremt av en del merkelige uttalelser fra folk, stort sett er det en veldig trivelig gjeng som du sart blir en del av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Velkommen skal du vere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jamen da mange tak for tilbudet! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv bliver et medlem en dag! Venlig hilsen OY-THEIS Hehe, tenkte jeg bare måtte paste inn hva jeg fikk opp i denne posten da jeg brukte den morsomme 'oversetteren' det ble postet om i Snackbaren... Håper ingen føler seg støtt Jamen da høvle tak for rævkjøret! Jeg er glad for at være her, og jeg håber at jeg selv suger et medlem en dag! Venlig hilsen OY-THEIS HA HA HA. LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 HAHAHA DET er ikke srevet af mig! LOL Venlig "bagpuler" hilsen OY-THEIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.