Gå til innhold

Tilbud i Shoppen


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

For å markere at vi endelig har fått til en løsning som gjør det mulig å betale på en sikker måte med kredittkort i shoppen vår har jeg laget et tilbud:

 

BenQ 17" LCD Monitor, FP767 med oppfriskningstid på 12 ms. har jeg nå satt ned til kroner [color:"red"]4.225,-[/color] (tidligere 4.800). Denne skjermen har fått god kritikk rundt omkring, bl.a. i Nettavisen og Din Side. Jeg har selv brukt denne skjermen i et par uker nå, og jeg er meget fornøyd med den. Fenomenet med "etterslep" er fullstendig fraværende, og skjermen har 0 døde pixler. Det eneste negative må være at høytalerne bare gir "blikkboks-lyd"...

 

Er 4.225 kroner mye så er BenQ FP731 kommet, og den koster [color:"red"]3.710 kroner[/color].

 

Synes du 17" er lite finner du også BenQ FP931 19" i shoppen. Nå minner jeg om at det ikke er rare forskjellen på en 17" LCD og 19" CRT....

 

Så har vi shoppen for skjorter, krus osv.. Der gir jeg en måneds gratis støttemedlemskap for hvert produkt du kjøper derfra i Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti supporterklubber som har utvidet salget av artikler med både kredittkortholder (sånn lekker greie i stål) og egen snusboks med logo på (i stål). Tipper det kunne blitt populært i tillegg til alle disse kaffekoppene og t-skjortene.

 

Hvor mange her har kredittkort?

Hvor mange her snuser?

Hvor mange her kunne tenke seg FS-kortholder og snusboks?

 

Ja, som du ser Dag; markedet her er enormt stort!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...