Bjørn Henrik Ormø Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Holder på med med en hjemmeside der jeg skal linke til Flightsim.no. Noen som vet om det finnes ferdige bannere jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 [image]http://www.upit.dk/files/fsno_logo.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Litt uklart det spørrsmålet mitt. Mente om det fantes andre bannere. Litt mindre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ta personlig kontakt med Dag Johansen via mail f.eks? Og den banneren kan du jo beskjære og gjøre mindre i et bildebehandlingsprogram som f.eks photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ok, sorry da! Du kunne jo laget den litt mindre..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ikke meninga å fornerme noen. Mente bare jeg hadde sett slike her for en stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 [image]http://www.flightsim.no/img/nylogo.gif[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ikke meninga å fornerme noen. Mente bare jeg hadde sett slike her for en stund siden. neida, det går helt fint. håper at du får fikset det. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ikke meninga å fornerme noen. Mente bare jeg hadde sett slike her for en stund siden. Kanskje jeg utdypte meg litt feil.! Ble ikke fornermet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kan man bare ta bannere fra en side å bruke den som link? Jeg har også tenkt på å gjøre dette ben må man ikke spøre webmaster først(Dag)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er greit - du kan bare bruke av de som er lagt inn her i emnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Takk for banneren. Akuratt den jeg var ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.