Thomas Lorentzen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Som de fleste vet ble OSL-EWR-OSL nedlagt av 26 Mars 04. Litt mimring i ATC opptak's katalogen gjorde følgende; Opptak fra gate 48 all the way til FL340 i Stavanger FIR 907 #1 Etter avgang i finvær, ønsker å vise pax'en Hardangervidda 907 #2 Inbound OSL fra EWR som 908 (767 tiden) 908 #1 Siden det er lov å streame Live ATC, regner jeg ikke med at det byr på problemer med gamle opptak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom i ballestad Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 bra inlegg dette her , tomin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Glimrende som alltid Thomas Skal nedover til OSL imorra og ta noen bilder jeg, synd det ikke kommer en a330 da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Glimrende som alltid Thomas Skal nedover til OSL imorra og ta noen bilder jeg, synd det ikke kommer en a330 da... Sikker på at det ikke kommer en A330 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Glimrende som alltid Thomas Skal nedover til OSL imorra og ta noen bilder jeg, synd det ikke kommer en a330 da... Sikker på at det ikke kommer en A330 da? DK 832 fra Lanzarote er vel muligens en stor airbus, men ikke den jeg vil ha på minnebrikken. Heller en Star alliance 330 som hadde flydd sk908... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Glimrende som alltid Thomas Skal nedover til OSL imorra og ta noen bilder jeg, synd det ikke kommer en a330 da... Sikker på at det ikke kommer en A330 da? DK 832 fra Lanzarote er vel muligens en stor airbus, men ikke den jeg vil ha på minnebrikken. Heller en Star alliance 330 som hadde flydd sk908... Har nå en Star Alliance A330 i min flybilde samling jeg da Sammens med en Star Alliance 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har nå en Star Alliance A330 i min flybilde samling jeg da Sammens med en Star Alliance 737 Har 737'en jeg også. Blir vel en tur til cph(og eller ARN), for å fikse den andre Du gidd vel ikke sjekke hvor SE-DYT flyr for øyeblikket neste gang du jobber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Altid artig å høre på slike opptak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har 737'en jeg også. Blir vel en tur til cph(og eller ARN), for å fikse den andre Du gidd vel ikke sjekke hvor SE-DYT flyr for øyeblikket neste gang du jobber? Nå var det ikke meg du spurte, men jeg svarer alikevell SE-DYT er fortiden innenriks i Sverige, og har vært der siden begynnelsen av april. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Bra opptak. Jeg kunne tenke meg å fått lastet ned en link hvor man kan høre ATC Live/Real fra f.eks. ENGM eller noen andre norske flyplasser. Noen som vet hvor/hvordan jeg kan finne det? Hilsen Frank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Johansen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Og for de med HF radio er det mye komunikasjon på 8891USB Har faktisk hørt 907 der også. Morsomt å høre amerikanske å britiske fly her oppe i Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Og for de med HF radio er det mye komunikasjon på 8891USB USB er vell en "modulasjon" ? Betyr det at jeg ikke kan høre noe på den frekvensen med min scanner som har AM, FM og VFM mode? (men den dekker HF bandet...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Johansen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Stemmer det. Du må ha en radio me SSB mode(USB og LSB) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kjempebra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.