Michael A B Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Gjennom en tråd i forumet på airliners.net kom jeg borti denne linken: http://www.dangerous-airports.com/ (og gå inn på DAD) som tar for seg flyplasser med farlige/vanskelige innflyvninger i FS. Ikke så overraskende å se at flere av de norske kortbaneflyplassene rankes "bra" på lista der:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Denne siden har vært flittig brukt av oss i Gutta På Tur, og flere spennende destinasjoner vil følge med tiden! En meget gøyal side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kyllingmarkene er artige plasser, men jeg går utifra at det er bortskjemte amerikanere som har laget databasen? Mange av innflyvningene er ikke SÅ utfordrende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ENOV er jo en smule drøy synes jeg da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ENOV er jo en smule drøy synes jeg da men. Ordene var som tatt fra min munn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 og for ikke å snakke om stakkars evenes... den er da ikke så farlig ... den har fått høyere farlighetsgrad enn narvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe! Denne må jo være den beste av alle: http://www.dangerous-airports.com/airports/s/sesm.htm Happy ladings folkens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Var ein smule trangt der ja Trur eg tek ein heli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Uansett i FS eller i virkeligheten, må jeg si en av mine personlige favoritter er Madeira: Funchal - alltid en fryd å følge med på innflyvningen til denne flyplassen (LPMA). Ellers er også London City Airport å anbefale, litt av en opplevelse å lande på denne første gangen!!. Føles ut som man "nødlander" på et tilfeldig sted, midt i London. Som en kjent leskedrikkprodusent ville ha sagt: "Can't beat the feeling" he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.