Gå til innhold

VACC Norway avviklet


Eirik Sørensen

Anbefalte innlegg

VACC Norway er nå offisielt avviklet.

 

En stor takk til alle dere som har vært med å gjøre online flyvning til en spennende og morsom hobby for så mange, både flyveledere og piloter, trenere, bidragsytere, arrangører osv.

 

Men selv om et kapittel i norsk online flyvning med dette er lukket, har et nytt kapittel startet med Scandinavian vACC. Jeg har stor tro på at denne sammenslåingen vil bidra til å utvikle dette miljøet videre og gi ende flere glede av denne hobbyen.

 

Åpningen av Scandinavian vACC har også gitt friskt blod muligheten til å ta fatt med nytt mot og fatning. Jeg har hatt gleden av å jobbe tett sammen med mange av de som nå har ansvaret for å drive denne organisasjonen videre og er helt trygg på at dette er i de aller beste hender.

 

Jeg tror vi vil se en dynamisk og levende organisasjon som vil ha mye spennende å by på i tiden fremover. Jeg håper så mange som mulig vil ta dere tid til å gjøre dere kjent med den nye organisasjonen og være med å bygge opp det som kan bli ett av verdens aller beste online flyvemiljøer.

 

Personling benytter jeg nå sjansen til å trekke meg tilbake etter å hatt gleden av å få drive vACC Norway de siste fem årene. Det har vært en spennende tid med stadig nye utfordringer. Men nå får jeg kanskje litt mer tid etterhvert til å ta en flyvetur online i ny og ne ""

 

Lykke til Scandinavian vACC!

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. må eg registrere meg på nytt eller? Får ikkje logga inn med mitt gamle Pilot ID Nummer og passord...

Hvor får du ikke logget deg på? VATSIM eller hos Scandinavian vACC? Din eksisterende VATSIM konto vil selvfølgelig virke som før uavhengig av VACC Norway eller Scandinavian vACC.

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik,

 

Som nevnt i privat mail, men passer også her, så vil jeg takke deg hjerteligst for dine år i VACCN! For de som er gammel nok vet at Eirik har vært aktiv siden SATCOs dager ""

 

Håper også at SCA VACC skal svare til forventningene, og når de nå endelig har fått opp websiden så er det håp om at mer av stoffet som idag ligger på VACC Denmark, Norway og Sweden blir overført, eller omskrevet for SCA bruk.

 

Håper allikevel at du vil glimte til med ditt nærvær på VATSIM, om ikke annet som OBS eller ATC ""

 

Til Torstein

Du må registrere deg separat på SCA sine websider for å få full tilgang, og her er det IKKE nødvendig å være ATC (som en skrev tidligere i denne tråden). Men, du må godkjennes av Moderator før full aksess. I mellomtiden har du lesetilgang til det meste.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scandinavian vACC`s web sider kom opp i går (tror jeg det var) - vi er nå i full gang med å retteopp eventuelle feil som måtte være i våre membersbaser, mye mer kommer til disse sider etterhvert.

 

Og ja, sidene er åpne for piloter også som måtte ønske medlemskap i Scandinavian vACC.

 

Som det sies må du registrere deg i Scandinavian vACC Her

Under Sign up

 

De av Dere som enda ikke har gjordt det, bes om å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eirik

Vil henge meg på Hans' innlegg her, og takke for iherdig innsats gjennom mange år med VACCN. Hadde det ikke vært for ildsjeler som deg, hadde vi nok ikke hatt muligheten til å drive med den hobbyen vi har valgt. Onlinemiljøet i Norge har mye å takke deg for. ""

Nå er ikke dette moen nekrolog, da jeg vet du blir å finne i organisasjonen som vanlig medlem, og online ved andre anledninger.

 

Lykke til videre, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst takk for vennlige og hyggelige ord.

 

Når det gjelder web-sidene til VACC Norway, vil disse forbli tilgjengelig en periode inntil de nye sidene til Scandinavian vACC blir fylt opp med all nødvendig informasjon. Men det vil ikke bli flere oppdateringer på VACC Norways websider.

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...