Eirik Sørensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 VACC Norway er nå offisielt avviklet. En stor takk til alle dere som har vært med å gjøre online flyvning til en spennende og morsom hobby for så mange, både flyveledere og piloter, trenere, bidragsytere, arrangører osv. Men selv om et kapittel i norsk online flyvning med dette er lukket, har et nytt kapittel startet med Scandinavian vACC. Jeg har stor tro på at denne sammenslåingen vil bidra til å utvikle dette miljøet videre og gi ende flere glede av denne hobbyen. Åpningen av Scandinavian vACC har også gitt friskt blod muligheten til å ta fatt med nytt mot og fatning. Jeg har hatt gleden av å jobbe tett sammen med mange av de som nå har ansvaret for å drive denne organisasjonen videre og er helt trygg på at dette er i de aller beste hender. Jeg tror vi vil se en dynamisk og levende organisasjon som vil ha mye spennende å by på i tiden fremover. Jeg håper så mange som mulig vil ta dere tid til å gjøre dere kjent med den nye organisasjonen og være med å bygge opp det som kan bli ett av verdens aller beste online flyvemiljøer. Personling benytter jeg nå sjansen til å trekke meg tilbake etter å hatt gleden av å få drive vACC Norway de siste fem årene. Det har vært en spennende tid med stadig nye utfordringer. Men nå får jeg kanskje litt mer tid etterhvert til å ta en flyvetur online i ny og ne Lykke til Scandinavian vACC! Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Betyr det at www.vaccn.org forsvinner? Jeg synes det ligger for mye bra stoff der til at siden kan fjernes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm.. må eg registrere meg på nytt eller? Får ikkje logga inn med mitt gamle Pilot ID Nummer og passord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Pilot ID ? Du må jo være ATC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ok sorry my mistake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sørensen Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm.. må eg registrere meg på nytt eller? Får ikkje logga inn med mitt gamle Pilot ID Nummer og passord... Hvor får du ikke logget deg på? VATSIM eller hos Scandinavian vACC? Din eksisterende VATSIM konto vil selvfølgelig virke som før uavhengig av VACC Norway eller Scandinavian vACC. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Prøvde å logge meg på hos Scandinavian vACC noko eg tydeligvis ikje var meint til å gjere hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Utne Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Eirik, Som nevnt i privat mail, men passer også her, så vil jeg takke deg hjerteligst for dine år i VACCN! For de som er gammel nok vet at Eirik har vært aktiv siden SATCOs dager Håper også at SCA VACC skal svare til forventningene, og når de nå endelig har fått opp websiden så er det håp om at mer av stoffet som idag ligger på VACC Denmark, Norway og Sweden blir overført, eller omskrevet for SCA bruk. Håper allikevel at du vil glimte til med ditt nærvær på VATSIM, om ikke annet som OBS eller ATC Til Torstein Du må registrere deg separat på SCA sine websider for å få full tilgang, og her er det IKKE nødvendig å være ATC (som en skrev tidligere i denne tråden). Men, du må godkjennes av Moderator før full aksess. I mellomtiden har du lesetilgang til det meste. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ehm sjekka members list og jeg er vist nok bare observer... her er noe galt.... jeg har jo mange timer bak meg som ATC betyr det at jeg må ta testen på nytt????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Okaay då får eg vel ta og registrere meg der og Syntest det var litt rart at det låg informasjon for pilotane der og så skule det berre vere ATC som hadde tilgang hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Scandinavian vACC`s web sider kom opp i går (tror jeg det var) - vi er nå i full gang med å retteopp eventuelle feil som måtte være i våre membersbaser, mye mer kommer til disse sider etterhvert. Og ja, sidene er åpne for piloter også som måtte ønske medlemskap i Scandinavian vACC. Som det sies må du registrere deg i Scandinavian vACC Her Under Sign up De av Dere som enda ikke har gjordt det, bes om å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Syns det er litt merkelig at den gamle siden stenges før den nye er tilnærmet 100% oppe å går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Må vi ATCer bruke eurobook nå for og booke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Betyr det at www.vaccn.org forsvinner? Jeg synes det ligger for mye bra stoff der til at siden kan fjernes! Ja samme spør jeg om. . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Eirik Vil henge meg på Hans' innlegg her, og takke for iherdig innsats gjennom mange år med VACCN. Hadde det ikke vært for ildsjeler som deg, hadde vi nok ikke hatt muligheten til å drive med den hobbyen vi har valgt. Onlinemiljøet i Norge har mye å takke deg for. Nå er ikke dette moen nekrolog, da jeg vet du blir å finne i organisasjonen som vanlig medlem, og online ved andre anledninger. Lykke til videre, vi snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sørensen Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Først og fremst takk for vennlige og hyggelige ord. Når det gjelder web-sidene til VACC Norway, vil disse forbli tilgjengelig en periode inntil de nye sidene til Scandinavian vACC blir fylt opp med all nødvendig informasjon. Men det vil ikke bli flere oppdateringer på VACC Norways websider. Hilsen Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.