Gå til innhold

Senior Controller CPT


Jan Kristiansen

Anbefalte innlegg

På ny skal vi forsøke å få gjennomført en Senior Controller test (CPT) Søndag 4. april 1700z ( 1900 lokal).

 

Vi trenger derfor piloter til dette, og opplegget blir med en forutbestemt plan. De av Dere som kan være med på dette og hjelpe til slik at vi kan få dette gjennomført bes sende en mail til accsca12@vaccsca.org

 

Oppgi følgende informasjon

- Flytype du kan benytte

- Callsign

 

Vi trenger også to (2) ATC til å være med på dette, som skal da ta seg av annen trafikk i område, Dere som ønsker å være med sender en mail.

 

Jeg håper vi kan stille ped nok piloter til denne event (16-18 stk), så kom å bli med.

 

Bare så det er sagt området er åpen for annen trafikk, men i allefall i starten av testen vil Dere måtte påregne at det kan bli noe delays.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh... kan faktisk ikke huske at vi har flydd returen heller

 

Men det kan jeg !

Det var også bare jeg som var med re returen, forde du ikke møtte opp !

Kan godt hende at jeg ikke var ledig den dagen da... var det på en Søndag returen var? i såfall så kan jeg ikke fly lang turer på søndager... skal jo opp da klokken 7....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...