T. Paulsen Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Noen som har sett på servinfo nå nylig? Fly og atc i norge er helt blåst, mens resten av Europa har fullt opp med begge deler... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Er vi blitt ekskludert fra det gode selskap? Norge kan ikke velges i det hele tatt. Noen som vet årsaken til dette? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Hehe, blir det stille i Norge så bryter det ut full panikk? Som dere alle vet så har vi vært inne i en god periode, både på ATC og pilot siden, og kanskje det var på tide å slappe av får alle hobby pilotene nå, selv tar jeg en rolig kveld, det er tross alt Lørdag og helg, en del er vel ute på flaska også kan jeg tenke meg. Jeg ser for meg en stille uke, men når påskeferien kommer ser jeg for meg både mye trafikk og mye ATC, vet iallefall at jeg og Julian skal tilbringe mye tid i luften, men desverre ikke nødvendigvis i Norge.. Både piloter og ATC fortjener en kveld fri, for det har vært forholdsvis hektisk i det siste, iallefall forrige Søndag! Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 At det ikke er noen piloter eller ATC i Norge får så være, men flagget er "grået" ut og kan ikke velges. Kanskje det skal være slik dersom det ikke er noen online? Edit: ja, det skal nok være slik. Logget meg på, og vips så kunne Norge velges Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Var veldig stille i natt ja, jeg kom hjem for litt siden....ikke er jeg trøtt, så det ble en tur til EGNT med Dashen Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 personlig må jeg si at jeg har fått "min dose" ATC fra uka før + flyinnet....nå har jeg en pause til jeg blir kåt på å være ATC igjen....er sikkert snakk om en uke eller to til i hvert fall.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.