Joachim Skjønberg Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 ...registrert meg, til tross for at jeg har lest innlegg, lastet ned fra filbiblioteket osv. i halvannet år. Og jeg begynner med (som dere etterhvert vil merke at jeg er fæl til ) å stille spm. Et par ting jeg leter etter for tiden: En bra freeware md 81/82/87 SAS, med dører som kan åpnes, flaps, spoilers, texturer inne i flyet osv. + Et bra, også freeware md 80 panel. Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, har bare et ønske om å ønske deg velkommen til forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg lurer på det samme selv. Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 SGA har laget en kjempe-flott MD-83 let litt på avsim søk på "SGA MD-83" etter du har fått den ned vil jeg jo anbefale Asbjørn Johansen's fotorealistiske SAS texturer til denne. Når det gjelder panel synes jeg at dette er det beste til nå... http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Board=UBB21&Number=238066&Forum Men hvis du klarer å vente en stund http://www.fs2002panels.netfirms.com/md-80.htm (ikke la dere lure av navnet op linken... panelene funker i fs9 også ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Takk, men jeg kan ikke åpne CFG-filene, kommer bare opp et lite svart vindu. Kan altså ikke innstallere texturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Takk, men jeg kan ikke åpne CFG-filene, kommer bare opp et lite svart vindu. Kan altså ikke innstallere texturer Kan du vel: Høyreklikk på cfg fila - åpne i - velg program fra liste - notisblokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Tillad mig lidt selvpromovering... I denne tråd er der et MD-80 panel, der tager det bedste fra to andre paneler. Du kan også vælge bare at hente et af de to. Velkommen til /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Takk! Nå kan jeg åpne CFG-filer. Har sett innlegget (angående md 80 panelet) før. Hadde bare glemt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Brauten Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Velkommen Skjønberg! Og ta gjerne et skritt videre å bli støttemedlem! Det synes jeg forøvrig flere kunne gjort. 150 støttemedlemmer av totalt 2723 registrerte brukere er i tynneste laget. 200 kroner i året for alt det denne flotte siden har å tilby synes jeg alle kunne ta seg råd til! Det var dagens vervekampanje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Nå har jeg SGA md83, og SAS texturene. MEN, hvordan innstallerer jeg texturene? Hva skal jeg skrive i CFG-filen? Flyet ser veldig bra ut, det samme gjør texturene. Skulle gjerne hatt det i hangaren min... Mulig at jeg er litt treg, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.