Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Siden ServerInfo ikke funker nå så anongserer jeg det her.

Så jeg og Rune Trøftmoen sitter klare til å mota traffik.

Vi sitter så lenge det er trafikk, og dere har litt over en halv time til å komme dere online !

Skrevet

Du er vel ikke på gardermoen da, har du registert FSUPIC og stilt om regional and laguage option ? Du kan se deg selv på gardermoen, men det du sender ut til VATSIM sine servere er helt feil hvis du ikke har gjort dette riktig. Spør hvis det er noe!

Skrevet

Jøss, hadde ikke trodd at det var så mange VFR piloter blandt oss, desverre var jeg opptatt med lekser og kjøp av ny bærbar PC i dag, og mer lekser vil følge ut uken, noe som vil gi null tid til flygning.

Men på grunnlag av at, ja jeg sier det igjen, har fått meg ny bærbar PC som er relativt kraftig så regner jeg med at jeg kommer til å installere FS på denne, og kanskje fly noen turer i helgen!

Får nesten litt dårlig samvittighet av å ikke være med å fly VFR når det var såppas mange der ute, men da ser vi iallefall at det er et "marked" for et VFR fly-in iallefall!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...