Gå til innhold

SAS igjen.....


Marcus Krogtoft

Anbefalte innlegg

Har sagt det før, og sier det igjen! Slike persjoner som SAS har i ledelsen i dag skulle ha vert nekta å sitte i en bedriftledelse!

 

Her er det jo ingen tvil om at det har gådt prestige i SAS ledelsen om at vi skal gjør det på denne måten, koste la det koste vil!

 

Å beholde egne arbeidsplasser har de ikke rå til sier de, men å leie inn engelske teknikker til firedåbbel pris har de rå til! Nei send SAS ledelsen til sebir! Gi SAS em ledelse som kan det med å drive bdrift, får det kan vist ikke den ledelsen de har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel den samme ledelsen som innvilget seg selv (event. med styrets hjelp) kjempestore bunusutbetalinger i fjor samtidig som resultatet for SAS var et gedigent underskudd. Og nå dette.

 

Av fare for å mistenkes å være "Helge Bø" i forkledning får jeg legge til følgende: Det vi ser er jo medias fremstilling av saken og ikke nødvendigvis alle fakta. Men det vi hører fra utsiden får jo de involverte til å fremstå som temmelig inkompetente. Nå er nok saken noe mer nyansert enn dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker så på trynet at jeg mistenker noen i ledelsen for å være korrupte. En annen mulighet er jo at ledelsen med vilje gjør en så elendig jobb for å få utløst fallskjermen sin. Men andre ord, man gjør en så elendig jobb at styret reagere, og da, utløses fallskjermen.

 

Jeg tar kanskje for hardt i nå, men dette er tragisk. Ikke minst for de ansatte på Gardermoen som fikk en slik behandling.

 

Vi var heldige i Norge som ikke slet med en mer eller mindre inkompetent adel som ofte hadde mer makt og penger enn vett. Jeg frykter at vi får denne tiden tilbake. Disse lederne betaler vel heller ikke så mye skatt (adelen hadde jo skattefritak).

 

Fortvilet

Egil Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Ære være SAS ledelsen:(

 

Det her er nok ikke bare skriverier ifra pressen sin side.Det er realiteten.

Jeg slutter frivillig i STS Oslo og starter i ny jobb i Statoil...det burdet forklare tilstandene:)

SAS har et gedigent problem...og som det der ut idag tror jeg ikke de flyr så veldig mye lengre i norge.Eller andre plasser...hvis det ikke skjer noe drastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...