Gå til innhold

PTT


Ole-Jørgen Søberg

Anbefalte innlegg

Fant ikke ut hvor dette hørte hjemme så jeg prøver her.

Jeg vil tilegne "venstre pekefingerknapp" på CH-yoken til PTT, men får det ikke helt til. FSUIPC vil ikke ha bare venstre Ctrl som jeg bruker på tastaturet som PTT. Noen som har et godt forslag hva som fungerer? AVC vil ikke ha hva som helst... Har prøvd diverse Ctrl-kombinasjoner med lite hell. Dette er hovedgrunnen til at jeg registrerte FSUIPC og da er det litt dumt at det ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvis du leser dokumentasjonen til FSUIPC, står det forklart der. Jeg har ikke fremgangsmåten i hodet, men det er satt av en egen kode til RWKey (tror jeg den heter) som du setter ved å velge trykk/slipp funksjonen på CH via FSUIPC. Skal se om jeg kan finne denne ikveld hvis du ikke har funnet det ut til da.

 

Du kan også se her på FSUIPC Forum på topic nr 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvis du leser dokumentasjonen til FSUIPC, står det forklart der. Jeg har ikke fremgangsmåten i hodet, men det er satt av en egen kode til RWKey (tror jeg den heter) som du setter ved å velge trykk/slipp funksjonen på CH via FSUIPC. Skal se om jeg kan finne denne ikveld hvis du ikke har funnet det ut til da.

 

Du kan også se her på FSUIPC Forum på topic nr 8

Litt pinlig dette ""

Visste ikke at det var satt av en egen kode til RW og AVC. Jeg kan tilegne tastetrykk til knappene på yoken, men ikke noe så enkelt som Ctrl. Man må ha en tast i tillegg. Kan det være lurt å lese brukerveiledningen tro ? ""

 

Takk for tipsene. Skal forske litt mer så ordner det seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...