Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fant ikke ut hvor dette hørte hjemme så jeg prøver her. Jeg vil tilegne "venstre pekefingerknapp" på CH-yoken til PTT, men får det ikke helt til. FSUIPC vil ikke ha bare venstre Ctrl som jeg bruker på tastaturet som PTT. Noen som har et godt forslag hva som fungerer? AVC vil ikke ha hva som helst... Har prøvd diverse Ctrl-kombinasjoner med lite hell. Dette er hovedgrunnen til at jeg registrerte FSUIPC og da er det litt dumt at det ikke virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 PTT = Post og TeleTilsynet, eller hva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olafsen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 PTT = Push To Talk. Sånn at man slipper å høre pusting og pesing hele tida på samband.. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg Ole-Jørgen. Evt kanskje Thrustmapper kan brukes til det formålet? Mvh, Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Hakli Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei Hvis du leser dokumentasjonen til FSUIPC, står det forklart der. Jeg har ikke fremgangsmåten i hodet, men det er satt av en egen kode til RWKey (tror jeg den heter) som du setter ved å velge trykk/slipp funksjonen på CH via FSUIPC. Skal se om jeg kan finne denne ikveld hvis du ikke har funnet det ut til da. Du kan også se her på FSUIPC Forum på topic nr 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 PTT = Post og TeleTilsynet, eller hva Ha ha! Jeg gikk også ut fra dette først i og med at Ole-Jørgen jobber der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 PTT = Post og TeleTilsynet, eller hva Beklager til Dag og Bjørn Olav og alle andre som ikke forstod mine kryptiske tegn. Ikke alle her er radioamatører skjønner jeg PTT=Push to talk VOX=voice operated transmitter Sånn er det med den saken Ole-Jørgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hei Hvis du leser dokumentasjonen til FSUIPC, står det forklart der. Jeg har ikke fremgangsmåten i hodet, men det er satt av en egen kode til RWKey (tror jeg den heter) som du setter ved å velge trykk/slipp funksjonen på CH via FSUIPC. Skal se om jeg kan finne denne ikveld hvis du ikke har funnet det ut til da. Du kan også se her på FSUIPC Forum på topic nr 8 Litt pinlig dette Visste ikke at det var satt av en egen kode til RW og AVC. Jeg kan tilegne tastetrykk til knappene på yoken, men ikke noe så enkelt som Ctrl. Man må ha en tast i tillegg. Kan det være lurt å lese brukerveiledningen tro ? Takk for tipsene. Skal forske litt mer så ordner det seg nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.