Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det noen som vet hvor man finner det på internett? Tenker mest på privat-fly/heli. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tenker du da på det norske luftfartøysregisteret? Det ligger en PDF på http://www.luftfartstilsynet.no > Registre > Luftfartøyregisteret > Komplett utdrag samt månedlige endringer av luftfartøyregisteret > Norges luftfartøyregister. Søker du på LN-O der (alle norske helikoptre er registrert LN-O**) har du en oversikt. Er du ute etter bilder er det bare å søke på Airpics. Her er link til søk på bilder av alle norske heli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Takk! Jeg prøver å finne et helikopter jeg fløy tidligere i dag. Fikk ikke med meg noe registreringsnummeret men jeg finner det sikkert. Det holder til i Ås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg finner det ikke Er det noen som har hørt om det kanskje? Det holder til i en hangar på en gård i Ås sammen med tre andre helikoptere. Jeg tror det er av typen Robinson R22 eller R44 men jeg er ikke sikker. Ergelig at jeg ikke hadde med meg kamera... Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Ramsland Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Selskapet du leter etter heter Helidrift og opererer som det ble nevnt Robinson 22 og 44 samt MD500 og AS350 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vel... Man kan iallefall begynne med å identifisere helikopter-modellen... Noen flere detaljer om helikopteret du husker da? Farger? Merker/logoer? Forøvrig så har du Robinson R22 (2-seter) her: [image]http://www1.airpics.com/avimg/thumb/39563.jpg[/image] ...og Robinson R44 (4-seter) her: [image]http://www1.airpics.com/avimg/thumb/30635.jpg[/image] Begge drives av en vanlig stempelmotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Selskapet du leter etter heter Helidrift og opererer som det ble nevnt Robinson 22 og 44 samt MD500 og AS350 Jeg tror jammen du har rett der Bjørn Takk for hjelpen alle sammen, skal si man får svar på mye her Det var nok en R44 ja. EDIT: Jeg har sett etter R44 til FS2002 men har ikke funnet noe, noen som vet hvor man finner det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 ingen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Petter Karlsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 prøv i første omgang og søk på hoover.com,og likeså avsim.com de har mye rart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hoover.com er en side med masse støvsuger greier på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Denne flyr sikkert bra den Sett på avsim men det er ingen R44 der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.