Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo tre standbyinstrumenter i bunnen av panelet.

 

Den store fordelen med denne installasjonen er jo at kablingen på baksiden av panelet blir veldig enkel samt at det ikke ubetydelige vedlikeholdet samt kalibrering som mekaniske instrumenter krever unngås. Og piloten får jo også bedre situasjonsoppfatning, noe som gir tryggere flyging.

 

Men jeg er enig i at analoge paneler har mer sjarm.

Skrevet

Synest at glass-cockpit er vakkert jeg, men kanskje ikke her??

 

Det beste var jo 767 om natta over atlantern...

Det var vakkert det, fikk masa flyvertinna til i det minste å spørre piloten om jeg fikk komme frem, og det fikk jeg i en times tid.. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...