Karl R Pettersen Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Denne må være lagd av en som har holdt på for mye med flysimulatorer? Siter
Jan-Thore Solem Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 ....eller er rett og slett en opsjon på nye fly fra Cessna ? Stort bilde her Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Eg vil ha! Noen som blir med å opprette et fond for "Alle som heter Arild og er i Oldervollfamilien og mangler penger til å utøve sin flyrelaterte hobby i tilstrekkelig grad"? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Det der blir for mye glass spør du meg. Mye kjekkere å fly på analoge instrumente! og Hva hvis skjermen kutter ut? Da er jo plutselig alle instrumentene borte! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Det er jo tre standbyinstrumenter i bunnen av panelet. Den store fordelen med denne installasjonen er jo at kablingen på baksiden av panelet blir veldig enkel samt at det ikke ubetydelige vedlikeholdet samt kalibrering som mekaniske instrumenter krever unngås. Og piloten får jo også bedre situasjonsoppfatning, noe som gir tryggere flyging. Men jeg er enig i at analoge paneler har mer sjarm. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Synest at glass-cockpit er vakkert jeg, men kanskje ikke her?? Det beste var jo 767 om natta over atlantern... Det var vakkert det, fikk masa flyvertinna til i det minste å spørre piloten om jeg fikk komme frem, og det fikk jeg i en times tid.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.