Jarle Vidtun Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 for at du skal velge deg en flyklubb. Holder på med et lite prosjekt ang ungdomsmedlemmer i NAK's flyklubber. (under 18) så, hvis du vil starte med PPL. hva er avgjørende for at du skal velge akkurat den klubben, m.a.o, hva ser du etter i en klubb? Med tanke på pris, vil det veie mye, evt være avgjørende med de 15 første timene til redusert pris? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Pris har definitivt mye å si! I hvertfall for min del. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Vel, om jeg er ute etter PPL er det klart pris jeg hadde gått etter. Da også med tanke på transport til/fra flyplassen Siter
Gjest Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Vel, jeg har startet med teorien, og skulle gjerne tatt noen timer. Så de 15 første timene skulle jeg gjerne hatt til redusert pris, da hadde jeg nok startet å fløyet for lenge siden. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Hadde jeg hatt det tilbudet hadde jeg sikkert meldt meg inn i en klubb, siden jeg nå bare er 16, og har ikke spesiellt stor økonomi... sparer jo til PPL, men nå har jeg bare passert 20.000 da.. hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.