Dag Johansen Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Da har jeg oppdatert forumet med en del nye funksjoner. Her er litt om det viktigste: Vi har fått en kalender. I denne kan dere legge inn events direkte i kalenderen, eller koble et innlegg i forumet til en dato i kalenderen. Videre har dere fått et felt for fødselsdag i "min side" hvor dere kan (Om dere ønsker det) registrere denne for å komme i kalenderen (Og på forsiden på den store dagen, og kanskje det følger en kake med...) I kalenderen kan dere både legge inn ting som alle ser, eller ting som bare dere ser. Som et forsøk har jeg åpnet for at alle kan legge inn slike offentlige events i kalenderen, men om det sklir ut blir det slutt på det. Dere kan nå ignorere en bruker ved å følge link fra brukerens profil. Dere vil da ikke lenger se vedkommendes innlegg eller motta prvat beskjed fra denne (Dette kan dere tilbakestille fra "Min side" eller fra brukerens profil.) Poll er nå fikset slik at det funker ordentlig, og som et forsøk kan alle nå starte slike spørreundersøkelser. Dere kan få dato i flere formater (Finnes i "Min side") Bilder (avatarer) finnes det en mengde forhåndsinnlagte å velge mellom. I tillegg en rekke småting som er fikset Siter
Kjell Arild Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Kjempebra, disse nye features skal du ikke se bort i fra blir mye brukt - Jeg likte særlig en av de.... Siter
Steinar Grindstein Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Dette var helt topp Dag Steinar Grindstein Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Dette var jammen bra Dag! Nye ikoner til inleggene også! Stiloppsettet "Frost" begynner å bli ordentlig bra også nå synes jeg! Siter
Terje Pettersen Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Veldig bra Dag, du gjør en flott jobb. Stå på!!! Siter
Gjest Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Veldig flott dette her ! Eneste jeg ikke liker er muligheten for at alle og enhver kan lage poll's. Siter
JM Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Skulle akkurat til å si det!! Folk tar av med poll'er allerede Siter
Johnny Svensson Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Det var akkurat dette som var tatt opp sist gang pollfunksjonen var diskutert....forumene fylles opp av poller om svada....hvem er best av...osv osv..nei se å få fjerna pollfunksjonen!! Siter
Gjest Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Det var akkurat dette som var tatt opp sist gang pollfunksjonen var diskutert....forumene fylles opp av poller om svada....hvem er best av...osv osv..nei se å få fjerna pollfunksjonen!! Så enig, så enig! Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Det er bare en artig bølge her nå som det er nytt! Skjønner dere ikke det? Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Helt enig i at nye funksjoner er gøy! Men jeg er også enig med samtlige andre med det at Poll er en "slager" og vil KANSKJE bli misbrukt på en måte da alle skal ha en form for poll i innlegga sine! (dette er bare tanker jeg har, og sier ikke at det VIL bli slik..) Bra jobba Mr. Dag! Siter
JM Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Det er bare en artig bølge her nå som det er nytt! Skjønner dere ikke det? Artig, tja Men bølge, ja! Over 8 poller siden i dag tidlig Siter
Espen Øijordsbakken Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hvor ble det av "Marker alle som lest" knappen? Siter
Dag Johansen Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Den finner du nå på "Min side". Siter
Aleksander Rønning Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg må si at jeg slett ikke liker de nye funksjonene. Og den nye gulfargen på smileys og ikoner-ÆSJ! Still alt tilbake slik det var! Siter
Stian Nilsen Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Nei jeg må si at jeg liker heller ikke den gulfargen, den var litt for "sterk" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.