Åge Lyster Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Da jeg har en følelse av at min kone har oppfylt mitt gaveønske til jul; FS 2004, vil jeg ha forslag til hvilke komersielle panel jeg bør investere i. Fra FS 2002 er jeg vant til Greatest Airliners 737-400 og PSS Dash 8, og ser derfor mørkt på å begynne å fly med deafault panel igjen. Er det eventuelt mulig å gjøre de nevnte panel (737-400/Dash8)kompatible med FS 2004? Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Dash 8 kan oppdateres, og det ligger en guide til hvordan man kan merge DF-panelet med FFX sin modell i filbiblioteket her. Hvis du vil ha en bedre modell, så kan du kjøpe Ariane sin... Siter
Kurt B. Helgenes Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 appropos Dash 8 panel...(mener ikke å ta fokus vekk fra overskriften)..men, når jeg starter med min PSS Dash8, ser jeg bare en liten rute hvor jeg kan se ut, kantene rundt panelet er svart, har også lastet nd FS2004upd, men er det noen ny installer for dette flyet? mvh Kurt Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 24. desember 2003 Premium Medlem Skrevet 24. desember 2003 Nå som PMDGs 737 NG er blitt oppdatert og stabil, er jeg ikke i tvil om å anbefale den som det beste du kan få for tiden. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 etter det jeg har prøvd (har bare prøvd pmdg en liten stund med en kompis... ) så kan jeg absolutt anbefale det! Men det koster jo vel litt. rundt 300 kr. kan jeg tenke meg?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.