Gå til innhold

Nå må enkelte flypassasjerer skjerpe seg


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Dere skulle bare visst hva pilotene gjør på :P

 

Jeg satt i cockpiten ombord i en Boeing 735 (skal ikke nevne navnet til flyselskapet), og rett etter takeoff begynte pilotene å røyke pipå. De slo av røykevarselen og røykte i godt over 30 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle bare visst hva pilotene gjør på :P

 

Jeg satt i cockpiten ombord i en Boeing 735 (skal ikke nevne navnet til flyselskapet), og rett etter takeoff begynte pilotene å røyke pipå. De slo av røykevarselen og røykte i godt over 30 min...

 

Hva Pilotene gjør på sin arbeid's plass med hensyn til røyking spiller liten rolle her,du skal bare være glad du fikk sitte i Cockpit.

Om du synes det var plagsomt i cockpit så får du sitte bak som alle andre og nyte den gode "duften" av en "snerten" vertinne.

I følge "jar-ops" sitt regelverk er det ikke lov og ha passasjerer i cockpit.

 

GOD TUR """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

735 er da velkjent den. det er koden for 737-500. skriver man 737 betyr jo det 737-700 ""

 

skriver man 731,732,733,734,735,736,737,738 og 739, spesifiserer man mer nøyaktig hva man mener.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...