Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dere skulle bare visst hva pilotene gjør på :P

Jeg satt i cockpiten ombord i en Boeing 735 (skal ikke nevne navnet til flyselskapet), og rett etter takeoff begynte pilotene å røyke pipå. De slo av røykevarselen og røykte i godt over 30 min...

Skrevet
Dere skulle bare visst hva pilotene gjør på :P

Jeg satt i cockpiten ombord i en Boeing 735 (skal ikke nevne navnet til flyselskapet), og rett etter takeoff begynte pilotene å røyke pipå. De slo av røykevarselen og røykte i godt over 30 min...

Hva Pilotene gjør på sin arbeid's plass med hensyn til røyking spiller liten rolle her,du skal bare være glad du fikk sitte i Cockpit.

Om du synes det var plagsomt i cockpit så får du sitte bak som alle andre og nyte den gode "duften" av en "snerten" vertinne.

I følge "jar-ops" sitt regelverk er det ikke lov og ha passasjerer i cockpit.

GOD TUR """"

Skrevet
Vel, jeg kan ganske mange historier, men vil verken trekke inn navn eller selskap, og noe bør ikke en gang nevnes på forumet

Så hvis du ikke hadde intensjoner om å si noe i utgangspunktet så burde du vel kanskje bare ha holdt kjeft? ""

Japp, er ganske enig der ""

Skrevet

Hehe "" Kpt var er en god venn av meg så det var ikke noe problem med jumpseat.

Skrevet
Jeg lurer på om det er god plass i cockpiten i den relativt ukjente Boeing 735..........

Tja, det er ikke trangt, men det er ikke så mye plass som i en A343 for eks. ""

Skrevet

735 er da velkjent den. det er koden for 737-500. skriver man 737 betyr jo det 737-700 ""

skriver man 731,732,733,734,735,736,737,738 og 739, spesifiserer man mer nøyaktig hva man mener.

Jan Roar Rød

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...