Arne-Jørgen Venvik Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 "Terrorists" Utspiller seg på Fornebu på 80-tallet (etter sveiser og klær å dømme) i en B732. Masse i cockpitten... The terrorists ble laget i 74, men jeg leier den likevell Men det er sjelden man ser noe mer urealistisk tøv . Når missilet faktisk SNUR etter å ha bommet for å prøve seg om igjen skjønte jeg at denne filmen ikke prøvde å være realistisk Ikke vet jeg hvordan det de fungerer i virkeligheten Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Har heller ikke sagt noe om kvaliteten.... I know!.. Ville bare skyte inn min mening om filmen.. Siter
Geir Gundersen Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Flight of the intruder er helt grei....iallfall sammenlignet med Turbulence. Kjøpte nettopp FOTI på DVD. Siter
Øyvind Haldorsen Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Ikke vet jeg hvordan det de fungerer i virkeligheten Et SAM-missil har ikke energi nok til å snu og vende på seg på den måten. Rakettmotoren har jo brent ut i løpet av få sekunder etter launch, og hvis et missil bommer tror jeg det enten vil detonere, eller så vil det bare fly rett frem til det går tom for energi og detter i bakken... Siter
Martin Meyer Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Når rakettmotoren har brent og rakketen bommer så flyr bare rakketen til den mister fart og faller ned Siter
Karl R Pettersen Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Har sett Langoliers ganske mange ganger, og syns den er topp. Okay da, så likte jeg (The) Cube også Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Karl, jeg likte også Langoliers, men så har jeg en viss svakhet for Stephen King generelt... Cube var også bra! En annen Stephen King bok/film som handler (litt) om fly er The Nightflier. Den handler vel mest om blod og gørr da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.