Gå til innhold

En h....... flyreise med NWA jeg aldri vil op


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

En h....... flyreise med NWA jeg aldri vil oppleve igjen.

 

Sto i kø i 10 timer før de sa at flyet ikke kunne gå. Fikk heldigvis hotell i Amsterdam, men forferdelig service. Hotellpersonalet skulle vekke oss morgenen etter kl 05:30, men tror du de fikk gjort det da... NEI!!! Våknet av oss selv kl 09:00 på morgenen, og fikk på meg klær på ca 0,000000000002 sekunder og løp ned med bagasje og alt ting til resepsjonen.. Leverte ifra meg en god del ord som ikke engang egner seg på trykk i en bok om banning. Da bare kikket de på meg med et stort spørsmålstegn over hodet, og skjønte tydeligvis ikke mye engelsk (eller ikke ville skjønne). Kom oss til flyplassen, og til lettelse sto FORTSATT flyet der med 400 illsinte passasjerer. De hadde gått ombort kl 07:00, men fortsatt hadde ikke flyet rørt på seg. Når jeg og min kone kom oss ombord sto flyet i fortsatt 1 time i dokken. Etter 1 timestid rørte vi på oss. Men da ble vi stående et eller annet sted i 1.1/2 time ute på flyplassfeltet. Tilslutt lettet det og vi kom oss til New York.

Hele veien over måtte hele flyet høre på en unge som skrek hele veien.. 7 timer og 20 minutter..

 

 

Tror du elendigheten slutter der........? Svar: NEI!!

 

Når vi skulle hjem fikk vi beskjed om at billetten ikke var gyldig.... Sto der å skjønte ingenting. Vi hadde bestemt oss for å reise hjem 2 dager før vi egentlig skulle, men jeg hadde ringt selskapet og snakket med dem på forhånd, og det skulle være greit sa hun på telefonen til meg. Heldigvis hadde jeg fått navnet hennes i tilfelle det skulle bli noen problemer. Forklarte duden i skranken dette og ga han lappen med nummeret og ba han ringe, men han bare fnyste og sa at vi måtte betale 800 dollar PR. STK. ekstra for å komme med. Da revna det for meg (igjen). Etter mye om og men kom det en NORMANN frem i køen som hadde overhørt samtalen, og skulle prøve å hjelpe meg. Etter en liten stund fikset alt seg, og vi gikk til gaten. Han Normannen som hjalp oss gikk det ikke like bra for da han skulle igjennom detektoren.. Han hadde med seg en bærbar pc som han ikke fikk ta med seg.. Aner ikke hvorfor men. Han klikket mentalt iallfall.. Kom oss på flyet, men ble sittende der i over 3 timer pga et eller annen rart jeg ikke fikk med meg. Kom oss til Amsterdam iallfall og måtte vente der på fly videre til Norge i 8 timer..

 

 

Aldri om jeg skal ta NWA igjen... Aldri.

 

Noen andre som har en utrulig flyreise som de vil dele her??

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en skikkelig stor og klekkelig klage til NWA der du vil ha igjen pengene dine! Dette gjorde min onkel med SAS og United i fjor, han fikk pengene tilbake (Lignende sak) ""

Vi satt og lurte på det, men fikk beskjed av reiseselskapet vi brukte om at de trodde neppe at vi ville få noe igjen.

Han nevnte også at NWA har fått mange mange lignende klager på seg før også. Ryktet dems er på vei ned og ikke opp sa han.. Vil helst bare glemme hele greinet. Skal prøve KLM igjen nestegang jeg skal "hjem" til USA igjen. Har tatt dem før og har ingenting å klage på der ENDA.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...