Stian_Monssen Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Går en diskusjon på airliners.net om at Lufthansa kjører sine a319 og 737 fra Munchen til New York. Her er noen utdrag: mikephotos say: >>LH flies from EWR to Frankfurt, Munich and Dusseldorf which is one more route than they fly from JFK. This makes it sound like LH has more passenger seats to EWR than JFK with "one more route" but you have to realize that MUC-EWR and DUS-EWR are opt. by A319 and B737's. So that's 1-B737, 1-A319 and 1-A340 for EWR while JFK gets 1-B747 and 2-A340's. BlueJet says: Im sorry, did mikephotos say that EWR is served with A319's and 737's from DUS and MUC??....i'd double check on that one... Levg79 says: Agree with BlueJet. Don't even think there's a need to double check, it simply wouldn't make it that far. As far as I know, LH uses A340s and B747s on their trans-atlantic SK945 says: LH do fly with A319 and B737 in a all business class layout to EWR. No need to double check that. en annen sier: Its true, Lufthansa puts in the special 737NG BBJ and executive version of the 319 (or 320 I forgot) on services from DUS to EWR. Business class only. The planes are of Privatair, but LH flights. There are going to open MUC EWR too. Tviler Sterkt at de flyene rekker så langt! Eller tar jeg feil?? Les alt på: http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/1284709/ Siter
Andreas Johansen Bidne Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Lufthansa bruker faktisk Privatair 737-700 BBJ og en spesial versjon av Airbus A319-100 på disse rutene! Siter
Stian_Monssen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Lufthansa bruker faktisk Privatair 737-700 BBJ og en spesial versjon av Airbus A319-100 på disse rutene! Høres vilt ut! Kan det i det hele tatt svare seg økonomisk å kjøre slike fly så langt! Siter
Andreas Johansen Bidne Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Detailed Flight Information Flight Number: LH408 Departs: 10:00 on Wednesday, December 3, 2003 from Dusseldorf, Germany Arrives: 12:55 on Wednesday, December 3, 2003 at New York - Newark International, USA (Terminal B) Airline: PRIVATAIR SA Aircraft Type: Airbus A319 Total Travel Time: 8:55 https://www.lufthansa.com/aerodyn/fb_main.aero?action=details&fb_seg=0&fb_con=0&lhsess=MUC13_FLY_DE_en_332A39FD6A952DF09E68379A5812E5CD Siter
Stian_Monssen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Gir meg! Trodde ikke det var mulig! Siter
Andreas Johansen Bidne Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Sjefverdn vinner igjen! Neida...... Men en Boeing 737 kan fly veldig langt! Alle som blir levert fra fabrikken i Seatlle må jo flys hit.... Lest i Fly nytt når de fløy Braathens fra Seatlle til Stavanger. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 BBJ har lang range den.. 737-700 i vanlig config har nok av range den også, Braathens sine 700 fløy feks Seattle - Oslo Non stop på delivery flighten, men det var riktig nok med svært få ombord.. Siter
Stian_Monssen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Dette lurer jeg på om går i FS9. Hundre kroner til den som gidder Siter
Andreas Johansen Bidne Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Er jo ikke no problem.... Er jo bare og stille opp klokka til x16! Går det jo fort Siter
Stian_Monssen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Skrevet 2. desember 2003 Er jo ikke no problem.... Er jo bare og stille opp klokka til x16! Går det jo fort prøv å prat med ATC i den farten! Siter
Andreas Johansen Bidne Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Bare tull.... Har jo ett lite fly..... lander mellom motorene på en 747 før meg! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Ellers er det vel normalt ved ny-levering av Boeing-fly, at de har en mellomlanding i f.eks. Reykjavik på Island der de har re-fuelling osv. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 2. desember 2003 Skrevet 2. desember 2003 Dette lurer jeg på om går i FS9. Hundre kroner til den som gidder Ok, jeg tar utfordringen, 100 kroner hvis jeg flyr New York-Munchen med en 737... Jeg skal ikke speede opp FS, og jeg flyr online, bare bekreft at vi har en deal, så starter jeg å planne, Ivar, er du med? Siter
Stian_Monssen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 tilbudet gjelder fra seattle til oslo ( valgfritt i norge ). jeg er med! uten å fylle drivstoff på veien. Klarer du det, skal jeg love å gi deg 100kr Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 3. desember 2003 Skrevet 3. desember 2003 Jeg gjør det jeg, med BU 737-700 pmdg. Hvis du vil halverer jeg prisen, fra 100 til 50 kr Online også...men da må man senke ZFW til å være uten seter/pax og cargo. Hvis ikke gidder jeg ikke, for da tviler jeg på det går Siter
Stian_Monssen Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Skrevet 3. desember 2003 Greit det. Et jo bare på gøy. har aldri flyd online før, nettopp fått bredbånd! hvordan vil dette fungere? Siter
LN-MOW Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 For fakta om 737-BBJ, se her: Boeing's infosider om BBJ For fakta om A319CJ, se her: Airbus' infoside om 319CJ Som dere skjoenner dreier dette seg om spesialversjoner som har lite til felles med de som de regulaere flyselskapene opererer. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Greit det. Et jo bare på gøy. har aldri flyd online før, nettopp fått bredbånd! hvordan vil dette fungere? Heisann! Jeg flyr online på VATSIM noe jeg absolutt kan anbefale! Dette er etter min mening, "as real as it gets" og etter min første online tur, har jeg aldri fløyet en IFR tur som har vært online Jeg vet ikke helt når jeg skal ta turen, men hvis du seriøst tenker å gi meg 100 kroner, så skal det fort bli unnagjort Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.