Gå til innhold

Advanced Voice Client for Piloter


Hans Utne

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd dette selv, men gjengangeren for nye ASRC v1.1 er at de som bruker RW må gjøre justeringer (enten opp eller ned på mottaker-siden). Når Fredrik nevner ATC så sies det intet om dette er ASRC 1.1, ASRC 1.0 eller PC, hvorav de to siste fortsatt benytter RW. Kun ASRC 1.1. har innebygget AVC ""

Det er også avgjørende at brukere av ASRC 1.1 har justert sitt lydkort iht Ilan sin beskrivelse. Avvik fra dette vil medføre problemer.

For ATCer anbefales ASRC forum for tips og råd.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har et problem, jeg får ikke aktivert .rwkey

 

Test 1.

1: Starter ASRC

2: .rwkey - Enter - Ctrl

3: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt.

4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer

 

Test 2.

1: Starter ASRC

2: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt.

3: .rwkey - Enter - Ctrl

4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer

 

Det er de måtene jeg har blirr fortalt, funka fint i 1.0, men nå som jeg har instalert 1.1 så funker dette dårlig.

Er det noen som har en forklaring på hva som jeg kan gjøre anderledes eller om det er en annem måte det går ann å aktivisere "voice button" på?

 

Trenger hjelp snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har et problem, jeg får ikke aktivert .rwkey

 

Test 1.

1: Starter ASRC

2: .rwkey - Enter - Ctrl

3: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt.

4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer

 

Test 2.

1: Starter ASRC

2: Logger på VATSIM og TAB greine, det lyser grønt.

3: .rwkey - Enter - Ctrl

4: Prøver å trykke Ctrl, men ingen ting skjer

 

Det er de måtene jeg har blirr fortalt, funka fint i 1.0, men nå som jeg har instalert 1.1 så funker dette dårlig.

Er det noen som har en forklaring på hva som jeg kan gjøre anderledes eller om det er en annem måte det går ann å aktivisere "voice button" på?

 

Trenger hjelp snarest.

 

Hai!

 

Husk at ASRC1.1 krever ny asrc.ini fil, du må gå inn i c:\\windows\\.. og slette gammel asrc.ini før du fyrer opp ASRC 1.1..

 

".rwkey" kommando er ikke lengre aktiv, for og sette "push to talk" knapp, bruker du ".ptt" ( Push To Talk ) ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...