Gå til innhold

FS-2002 opp mot FS-2004


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på om jeg skal bytte ut 2002 med 2004 nå, men vil gjerne ha noen synspunkter først..

 

Er det noe vits??? Jeg mener, er det virkelig SÅÅÅ stor forskjell--

 

Har 2002 med masse Addons, og har fått lagt inn MYE realistiske fly og flyruter til Ai og det frister ikke mye å sitte i flere uker å oppgradere en ny, men selvfølgelig hvis det er mye forskjell mellom disse to, så er det jo en annen sak...

Det kommer jo også ann på hvor mye jeg kan flytte over av filer ifra 2002 til 2004...

Vet seriøst ikke hvor likt systemene er på dem.

 

Noen som har noen synspunkter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis du har lyst til å bruke fem-seks hundrelapper på å få nytt vær og litt bedre grafikk, så go for it...men skal jeg være helt ærlig så syns jeg ikke det er verdt det nei...

 

I tillegg er det en hel haug med addons som ikke virker i FS9 som virker i FS02, og alle freeware addon'ene som virker, kan man heller ikke regne med at noen gidder å gi ut en patch til så de virker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal jeg være helt ærlig så syns jeg ikke det er verdt det nei...

Det skrev du én dag for sent. Jeg har kjøpt den i går og angret på det samme kveld. Programmet nekter nemlig å benytte seg av toskjermoppsettet hos meg (Jeg har søkt og fant en løsning, men den virker ikke hos meg likevel). Videre virker ikke FSUIPC uten at jeg må ut med enda kr.160,- . Dvs. at jeg må modifisere pedalene. Ellers får jeg det samme hakkete flytt som før. Jeg borde heller ha brukt pengene på x-plane.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er bltt mer å mer skeptisk til om æ skal gå ifra 2002pro til 2004. Det som jeg har lest å sett er på forummet si mæ at 500 600 kroner er mye for de forbedringene som er kommet i fs2004. Så mitt håp er jo at de neste oppdateringer til NA også vil fungere i 2002.

 

Med vennlig hilsen

Steinar Grindstein ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...