Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er det noen som har alle frekvencer til bode kontrol Reel? Har scanner, men mangler fekvenssene, så jeg får ikke hørt noe. Lillebror skal fly Evenes-Oslo Torsdag med Braathens, og dt kunne ha vert artig å høre når det flyet kom til Bobø sitt område. Med vennlig hilsen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 dette var sannsynligvis ikke lurt sagt.... se bare her........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Fredrik: Hæ? Er da ingen lov som forbyr deg å lytte på frekvensene da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 næinæi OOOK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Har lest alt i den saken ettervert som det er skrevet. Men for å få avklart et par ting. For det første. Jeg har overhode ingen plana om å ofetnligjøre no som helst av det jeg hører. Jeg vil ha frekvensene kun får å lytte av å til, Og i dette tilfelle er det at lillebror skal Fly Evenes-Gardermoen Torsdag. Har hatt scanner i over et år nå, har hørt på alt ifra Taxi til Flykontroln på Gardermoen. Og det er ingen som får vit av mæ ka æ har hør på den. For det andre så er det fult lovlig å lytte på slikke scannere her i norge. Med vennlig Hilsen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Og forresten. Bodø Control er på 126.30 tror jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Her har du alle frekvensene sakset fra AIP Norge. Bodø Control ATCC VHF 126.300 Sector south. 126.450 Sector north. 126.700 Sector east. 127.725 Bodø Oceanic. 127.900 Helgeland TMA. UHF 269.150 Sector north. 336.300 Sector south. 337.700 Sector east. 340.400 Helgeland TMA. Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Takker og bukker folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva er HF frekvensene til Bodø oceanic da? Og når er det egentlig trafikk på disse HF kanalene til Bodø Oceanic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er vel litt trafikk på HF kanalene til Bodø OCA. Mener det er en del Cargo fly som flyr opp i der.. Men Svalbard flyene bruker vel VHF de eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 noen frekvenser dere ikke har sagt. (ja jeg vet at i dette tilfelle så er ikke det han er ute etter der) men uansett. TWR og Ground er 118.1 og depatyre er 119.7 APP husker jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 noen frekvenser dere ikke har sagt. (ja jeg vet at i dette tilfelle så er ikke det han er ute etter der) men uansett. TWR og Ground er 118.1 og depatyre er 119.7 APP husker jeg ikke. Nei du sier ikke det. Men spurte han om annet enn control? Nei, faktisk ikke . Ha en fortsatt god dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hva er HF frekvensene til Bodø oceanic da? Og når er det egentlig trafikk på disse HF kanalene til Bodø Oceanic? Ja, de brukes foreksempel av oss som flyr helikopter ute i havet... Brukbare frekvenser får man gjerne oppgitt på annet samband før avgang. Det finnes selvsagt standardfrekvensen også. Hans Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.