Gå til innhold

Frekvenser til bodø Kontrol

Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Har lest alt i den saken ettervert som det er skrevet. Men for å få avklart et par ting. For det første. Jeg har overhode ingen plana om å ofetnligjøre no som helst av det jeg hører. Jeg vil ha frekvensene kun får å lytte av å til, Og i dette tilfelle er det at lillebror skal Fly Evenes-Gardermoen Torsdag. Har hatt scanner i over et år nå, har hørt på alt ifra Taxi til Flykontroln på Gardermoen. Og det er ingen som får vit av mæ ka æ har hør på den.

For det andre så er det fult lovlig å lytte på slikke scannere her i norge.

Med vennlig Hilsen

Steinar Grindstein ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen frekvenser dere ikke har sagt. (ja jeg vet at i dette tilfelle så er ikke det han er ute etter der) men uansett. TWR og Ground er 118.1 og depatyre er 119.7 APP husker jeg ikke.

Nei du sier ikke det. Men spurte han om annet enn control? Nei, faktisk ikke "".

Ha en fortsatt god dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er HF frekvensene til Bodø oceanic da?

Og når er det egentlig trafikk på disse HF kanalene til Bodø Oceanic?

Ja, de brukes foreksempel av oss som flyr helikopter ute i havet...

Brukbare frekvenser får man gjerne oppgitt på annet samband før avgang. Det finnes selvsagt standardfrekvensen også.

Hans Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...