Gå til innhold

Scenery Design


Daniel Eliassen

Anbefalte innlegg

Skal begynne å lage sceneries for fs2004.

 

Er det noen som hvet om et bra freewareprogram man kan lage mesh scenery med?

 

Har lastet ned Ground 2k4, som man kan forandre på veier vann elver landclass osv. Kan dette programmet brukes til å lage mesh???

 

Er helt ny på dette med scenery design så jeg trenger kraftig starthjelp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å lage sceneries for fs2004.

 

Er det noen som hvet om et bra freewareprogram man kan lage mesh scenery med?

 

Har lastet ned Ground 2k4, som man kan forandre på veier vann elver landclass osv. Kan dette programmet brukes til å lage mesh???

Ja, det skal gå an. Har ikkje prøvd sjølv men på Avsim sitt mesh forum kan du få god hjelp.

 

Er helt ny på dette med scenery design så jeg trenger kraftig starthjelp ""

Scenery design er veldig mykje prøving og feiling, eg trur alle som jobbar med dette har hatt problem ein eller annan gong.

Stå på, og berre spør om det er noko som du lurer på ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som blir problemet er at nullpunktet i Gmax blir liggande i bakkehøgde.

Dersom objekta er over eit stort område kan det bli eit problem med bygningar som er begravde i bakken.

Det kjem då også an på kva mesh ein har om bygningane ligg i korrekt høgde.

Dersom ein lagar fleire Gmax filer med forskjellig ref.punkt blir bygningane liggande i korrekt høgde uavhengig av mesh eller andre scenery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mark rune: Jeg har lett ertter deg overalt. :P leita etter han som holdt på og lage ett så utroligt bra Flesland scenerey. Kommer dette snart?

 

Det er desverre lagt på is, venter på NA 9, hvis det blir i G-max, og bedre enn det er i dag, da gidder jeg ikke "".

 

En annen grunn til at scenery design er lagt på is er tid og MFS-9, putler litt med andre ting rundt Bergen, men det går utrolig tregt, grunnet mye arbeid ellers ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...