Gå til innhold

Eskorte!


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurer på om noen vet om noen tøffe bilder i forbindelse med at det svenske fotball-landslaget kvinner kom igjen....de fikk jo eskorte og greier! ""

P.S Noen som vet REG'en på flyet? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen bilder, men pappa var på Arlanda da de kom, og flyet hans måtte holde på rullebanen når de kom!! Hadde jo jagerfly eskorte, ble sprutet med vannkanoner o.l. så vidt jeg forstod!! bl.a. Mr Jones og Førde; det skal vel lages mer show når Norge komemr hjem med EM gullet rundt halsen?! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskortert av svenskprodusert jagerfly.

 

Ja ?

 

Hvilket fly er det forresten Norge produserer?

 

Ja du.. u tell us ""

 

Snakket faktisk med en gammel militær mann her før et par dager siden, og han fortalte at Sverige antagligvis ligger som nr 2 (etter USA) på "kvalitet" på forsvarsmakten.

 

Nye fine, bra Leopard 2 og annet godis stridsvogner.

JAS, Viggen & Draken i den grad de finnes kvar.

Ubåter osv..

 

Må jo si at jeg er litt stolt av det ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine øyner er under all kritikk. Om noen ble såret pga. min uttalelse, håper jeg de velger å ta kontakt med psykriatisk personale for å snakke ut. Stilige bilder på forsvarets hjemmeside, men FY for en hjemmeside ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kunne ikke unngå en liten kommentar..... ""

 

Snakket faktisk med en gammel militær mann her før et par dager siden, og han fortalte at Sverige antagligvis ligger som nr 2 (etter USA) på "kvalitet" på forsvarsmakten.

 

Nye fine, bra Leopard 2 og annet godis stridsvogner.

JAS, Viggen & Draken i den grad de finnes kvar.

Ubåter osv..

 

Som du sier, det er vel 2 stk av hvert igjen i det svenske forsvaret..... ""

Snart er det sånn her hjemme også ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket faktisk med en gammel militær mann her før et par dager siden, og han fortalte at Sverige antagligvis ligger som nr 2 (etter USA) på "kvalitet" på forsvarsmakten.

 

(Tror essensen her er at mannen er gammel.)

 

Ja, se hvor mange ganger NATO og EU har valgt å bruke Flygvapnets SWAFRAP styrker. Både SF/SH-37 og Hercules.

Oh wait, let me see.... ""

Norge har jo f.eks aldri vært ute på skarpe oppdrag!

 

Muppet.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...