Truls Petter Elven Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Heisann, så nettopp en Boeing E-3 Awacs som fløy utrolig lavt over Sarpsborg nå med landingshjulene nede, skulle sikkert ta Touch And Go på Rygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jepp det stemmer nok, sitter på skolen nå (Greåker vgs.) og hørte nettopp noe som hørtes ut som en større jet i relativt lav høyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Yes. Denn flydde rett over huset mitt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fløy en F16 over meg i dag når jeg gikk hjem fra skolen. En singel F16 bare dura over her!! Digger lyden!! Derfor jeg dropper sivilpilotyrket...blir F16 på meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.