andreas a berg Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg så igjenomm bildene mine på daaten. så såg jeg dette bildet . noe som jeg fikk veldig lyst på.dette hadde vert noe for flightsim [image]http://www.home.no/andreasab/31.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Oi, det har ikke vært tatt opp 3-4 ganger før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tror det der koster penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hmmm, jeg teller over utstyret mitt: 1 stk. yoke.....checked 1 par pedaler.....checked 6 mus.....checked 6 stk tastatur.....only 3 11 stk skjermer.....only 5 6 stk maskiner.....checked 1 stk sub i stolrygg.....missing but wanted Uff, blir frem med lommeboka dette her, selv om det ikke hjelper så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Uff, blir frem med lommeboka dette her, selv om det ikke hjelper så mye Joda, tenk på de stakkars møllene som bor i den, de trenger jo litt luft nå og da de også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hm... Jeg kan ikke en gang telle på fingrene hvor mange ganger den har vært postet før... Hadde ikke hatt noe imot sånt utstyr, sålenge FPS'n holdt seg stabil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dette er for folk som er helt frelst av simulator og har god råd. Man kan heller skaffe seg ett microflysertifikat for de sammelagte kostnadene av dette utstyret, eller kanskje og ett PPL-A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ta heller til fornuft, og lag en ekstrem løsning selv Et avbøyd storprosjektorlerret kunne ha gjort seg, eller en svær bøyd plasmaskjerm... og en egen tro kopi av en cockpit midt oppi det hele med alt av instrumenter kunne ha gjort seg... Menne.. det svir nok utrolig bra i lommeboka da ..hehe Mvh Jan H. Brende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Flere bilder her! http://members.chello.nl/~s.ferris/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.