Gå til innhold

Det er dødt i VATSIM Norge


Stig Sandnes

Anbefalte innlegg

En til som kan dekke fra kl 0200 - 0800 så har vi døgnåpent på ENGM ""

Akkurat dette bringer meg på gode minner.

For noen måneder siden var det døgnåpent på Gardermoen, eller det var faktisk weekend åpent!

Slik jeg husker det åpnet de på Lørdags morgen, og stengte ikke før Søndags kveld, altå, det var full ATC fra CTR til GND i litt over et døgn!

Desverre var jeg til far den helgen, men vist noe slikt blir iverksatt en gang til så skal jeg love dere at jeg skal fly mye til og fra Gardermoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til litt orientering så må denne Lørdag 13. September 2003 være en slapp dag!

Jeg var eneste fly inbound/outbound Norge i hele 4 timer!

Tok flyturen fra Gibraltar til Gardermoen, hele veien viste ServInfo en ensom sjel med navn Ivar Skaugstad inbound Gardermoen.

Men ved landing dukket det opp en som skulle på VFR tur til Hamar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar Skaugstad er den GALESTE av de gale! "" han burdte fått en diplom eller no'!!! Personlig synes jeg det er helt rått!!! Stå på Ivar!! ""

Hehe, nå må jeg nesten le litt!! ""

Ja, en diplom synes jeg var en god idè Vegard, kanskje med et lite bilde av meg i uniformen min trykt på? ""

Jeg sier det bare, er man betatt, så er man betatt..

Flyging er en lidenskap, og når man ennå ikke har sertifikatet i real life, må man ty til det nest beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...