Gå til innhold

Nytt VA!


NN

Anbefalte innlegg

Jeg og Girkassestang (MortenN) skal starte VA!

Navnet blir Sjabby Mortens VA, og vi ønsker at piloter som er intresserte sender meg en pm ASAP!

Vi trenger også paintere, webdesignere, webhost, å sånne ting.. jeg å morten skal bare passe på at dere andre gjør jobben deres. ta kontakt hvis dere er intresserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Girkassestang (MortenN) skal starte VA!

Navnet blir Sjabby Mortens VA, og vi ønsker at piloter som er intresserte sender meg en pm ASAP!

Vi trenger også paintere, webdesignere, webhost, å sånne ting.. jeg å morten skal bare passe på at dere andre gjør jobben deres. ta kontakt hvis dere er intresserte

 

Så dere skal ikke gjøre en dritt, bare sitte å sjefe? Dere skal få æren, og de som gjør noe skal bare "sitte i gjørma?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeehe! ""

Det ser visst ut til at dette er det rette året for å starte et VA ser jeg, siden VA-ene blomstrer som alldri før ""

 

Denne tittelen på bilde falt vell ikke tilfeldig inn hva? "Stygg.jpg" ""

 

Dere får ha lykke til karer ""

Dere poster sikkert noen eksemplarer av deres kommende rosa rutetabeller også *joke* ""

 

Mvh Jan H. Brende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Vet ikke helt om jeg liker idèn, stiller meg litt kritisk til et nytt VA.

Når et VA blir opprettet som egentlig ikke eksisterer får man på en måte en følelse av at utfallet kan bli et veldig useriøst selskap hvor virklighetens grenser ikke har noen innvirking.

Nå sitter jeg ikke her å sier at Thomas og Morten ikke klarer å drive et VA på en seriøst måte, men jeg tenker heller på at pilotene ikke tar "jobben" så høytidlig.

Dere har f.eks ingen mulighet til å stille dere opp imot andre VA, som virkelig har et virkelig flyselskap der ute i den vide verden!

 

Men gutter, helt dønn seriøst, vurderer dere å starte ett nytt VA, eller er dette en jævlig bra spøk?

Dere før iallefall komme ut med den offisielle "pressemeldingen" nå!

Lykke til! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er bare fleip. Det vet jeg.

Da vet du feil !

for dette er INGEN fleip..

Ingen som er intresserte i å lage websida vår?

Lage paintene våre?

Lage Pressemeldingene våre??

 

PS: slik statusen er nå har vi bare et fly å da kan vi bare ta imot en pilot og en co-pilot! bare de beste blir tatt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: slik statusen er nå har vi bare et fly å da kan vi bare ta imot en pilot og en co-pilot! bare de beste blir tatt med

Synd jeg er opptatt da? ""

Neida, men det virker kanskje litt useriøst å bare ha ett fly, tross alt..

Man har ikke antall piloter i SAS, slik at det akkurat går opp med en kaptein og en co-pilot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli med og skyte inn litt virtuelt kapital, men da kreves det flyet deres og eventuelt fremtidige fly som dere måtte kjøpe blir merket med selskapet mitt sin logo, samt teksten "Member of LKR Finances inc" rett bak døren fremme..

 

Selskapet mitt har også investert i og eier 51% av Global Airlines så vi er ganske seriøse! """"

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...