NN Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Jeg og Girkassestang (MortenN) skal starte VA! Navnet blir Sjabby Mortens VA, og vi ønsker at piloter som er intresserte sender meg en pm ASAP! Vi trenger også paintere, webdesignere, webhost, å sånne ting.. jeg å morten skal bare passe på at dere andre gjør jobben deres. ta kontakt hvis dere er intresserte Siter
Øystein Sømme Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Kan dere fortelle noe mer om planene? Siter
Morten Nelson Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Ikke , vi er faktisk veldig seriøse. Jeg hadde en fritime, så jeg laget føsteutkastet til painten vår. Den er langt fra ferdig og har mange bugs. Bilde av flyet. Siter
Fredrik Wold Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 åh fy f***, håper jammen dette var et tidlig førsteutkast. Rosa gjør seg ikke bra uansett! Siter
Gjest Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Kjempefin paint! Funnet noen til å lage nettsted i matchende stil? Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Jeg og Girkassestang (MortenN) skal starte VA! Navnet blir Sjabby Mortens VA, og vi ønsker at piloter som er intresserte sender meg en pm ASAP! Vi trenger også paintere, webdesignere, webhost, å sånne ting.. jeg å morten skal bare passe på at dere andre gjør jobben deres. ta kontakt hvis dere er intresserte Så dere skal ikke gjøre en dritt, bare sitte å sjefe? Dere skal få æren, og de som gjør noe skal bare "sitte i gjørma?" Siter
Daniel Eliassen Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Bilde av flyet Er dette seriøst Siter
Morten Nelson Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Ja, det er seriøst. Her har jeg tom. laget webside for å bevise det! SMVA's hjemmeside Dette er bare for å få igang flyselskapet. Webdesignerne og painterne kommer til å gjøre det litt finere. Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Ser at det er Morten som har laga denne siden Thomas er jo web designer, og som jeg har sett er han ganske flink også Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Heeeeehe! Det ser visst ut til at dette er det rette året for å starte et VA ser jeg, siden VA-ene blomstrer som alldri før Denne tittelen på bilde falt vell ikke tilfeldig inn hva? "Stygg.jpg" Dere får ha lykke til karer Dere poster sikkert noen eksemplarer av deres kommende rosa rutetabeller også *joke* Mvh Jan H. Brende Siter
Werner Rafteseth Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Vi har dessverre bare et fly, så bare en kan fly om gangen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Hmm.. Vet ikke helt om jeg liker idèn, stiller meg litt kritisk til et nytt VA. Når et VA blir opprettet som egentlig ikke eksisterer får man på en måte en følelse av at utfallet kan bli et veldig useriøst selskap hvor virklighetens grenser ikke har noen innvirking. Nå sitter jeg ikke her å sier at Thomas og Morten ikke klarer å drive et VA på en seriøst måte, men jeg tenker heller på at pilotene ikke tar "jobben" så høytidlig. Dere har f.eks ingen mulighet til å stille dere opp imot andre VA, som virkelig har et virkelig flyselskap der ute i den vide verden! Men gutter, helt dønn seriøst, vurderer dere å starte ett nytt VA, eller er dette en jævlig bra spøk? Dere før iallefall komme ut med den offisielle "pressemeldingen" nå! Lykke til! Siter
NN Skrevet 28. august 2003 Forfatter Skrevet 28. august 2003 Ja forresten vi trenger en pressemedarbeider som kan lage pressemelding siden vi ikke gidder selv.. noen som viL? Siter
Christian Jones Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Dette her er bare fleip. Det vet jeg. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Dere skal vell bare ha en pressedel på de websidene dere evenuelt lager vell? Eh.. vet ikke helt om Dagbladet eller VG er så seriøst interessert i å skrive om et nytt VA Men i alle fall, nok en gang.. LYKKE TIL Mvh Jan H. Brende Siter
NN Skrevet 28. august 2003 Forfatter Skrevet 28. august 2003 Dette her er bare fleip. Det vet jeg. Da vet du feil ! for dette er INGEN fleip.. Ingen som er intresserte i å lage websida vår? Lage paintene våre? Lage Pressemeldingene våre?? PS: slik statusen er nå har vi bare et fly å da kan vi bare ta imot en pilot og en co-pilot! bare de beste blir tatt med Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 PS: slik statusen er nå har vi bare et fly å da kan vi bare ta imot en pilot og en co-pilot! bare de beste blir tatt med Synd jeg er opptatt da? Neida, men det virker kanskje litt useriøst å bare ha ett fly, tross alt.. Man har ikke antall piloter i SAS, slik at det akkurat går opp med en kaptein og en co-pilot... Siter
Fredrik Wold Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Høres ut som om det er skikkelig dårlig, med svadanavn og hele pakka.... Siter
Daniel Eliassen Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Er du nødt til å kjøpe inn fly i et VA Trodde det var unlimited. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Heeh!!! Jaja gutter, lykke til Siter
NN Skrevet 28. august 2003 Forfatter Skrevet 28. august 2003 Er du nødt til å kjøpe inn fly i et VA Trodde det var unlimited. nei man må kjøpe dem av Virtuelle Boing og Virtuelle AirBuss så det så§! Siter
Morten Nelson Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Nei, vi er ikke nødt til å kjøpe, men siden vi er så seriøse, så vil vi gjøre det så realistisk som mulig, og det er ikke alle selskapene som har så veldig god økonomi. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Økonomi? Trenger dere kapitalinnskytere også? Nå begynner jeg snart å lure på om dere er i ferd med å skape aksjeselskap av hele sulamitten? Jeg kan sikkert bidra med noe kapital.. men i så fall, så vil jeg helst stå som støttemedlem Mvh Jan H. Brende Siter
Fredrik Wold Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 nei man må kjøpe dem av Virtuelle Boing og Virtuelle AirBuss så det så§! Dette virker som årets dårligste spøk så langt.... Siter
Lars K. Rønes Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Jeg vil bli med og skyte inn litt virtuelt kapital, men da kreves det flyet deres og eventuelt fremtidige fly som dere måtte kjøpe blir merket med selskapet mitt sin logo, samt teksten "Member of LKR Finances inc" rett bak døren fremme.. Selskapet mitt har også investert i og eier 51% av Global Airlines så vi er ganske seriøse! Lars Siter
Helge Bø Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Å fydda! Du hellige makrell for et fly...og så rosa?? Hvordan skal vi egentlig tolke dette fargevalget da? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.