Gå til innhold

Virtual Norwegian Air Force


Daniel Eliassen

Anbefalte innlegg

Noen som er medlem i VNOAF her.

 

Lurer på hvordan dette fungerer. Når jeg skulle registrere meg så jeg at du måtte ut med opplysninger som telefonnummer og bosted. Vanligvis er jeg skeptisk til å gi ut slike opplysninger så jeg vil høre med dere som er medlem om det er 100% seriøse folk som sitter bak VNOAF.

 

Og til slutt: hvilken stasjon anbefaler dere meg å melde meg inn i?

 

Disse spørsmålene er ikke for å kritisere VNOAF, vil bare være helt sikker ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Daniel!

 

Det er ikke noen fare for at de opplysningene du oppgir blir gitt videre, og det er kun de i overkomandoen (styret), og stasjons sjefer og en håndfull med NK'er som har tilgang på denne informasjonen.

 

Den informasjonen vil ALDRI bli gitt videre, og jeg har aldri hørt noe om at denne info'en er blitt brukt til å kontakte noen som helst noen gang, det eneste er E-mail adressa som du oppgir.

 

Så jeg kan forsikre deg, det er ingen fare "".

 

Er foresten NK på Gardermoen Flystasjon (i VNoAF for de som ikke forstod det "").

 

 

Kristian B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du snakket en del med Stig, jeg, Børge?

 

Han har i vertfall sagt at omstruktureringen vil skje en gang etter sommeren, og det har han holdt ""

 

 

Snakker med Stig daglig jeg, men har ikke hørt noe ang. omtruktureringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har logget inn, trykker du på "Min side", i menyen til venstre.

 

Dette er din personlige side, der din mail adresse, oppgitt alder, telefon nummer + mer står.

Litt ned på den siden står det: "Tildelt oppdrag".

Til høyre for det står oppdrags nummeret ditt. Trykk på det nummeret, så vil det dukke opp en ny, liten skjem i venstre hjørne, der flytypen du skal bruke står, dep. og arr. flyplass, og annen info hvis det er nødvendig.

 

Husk å skrive opp tiden du dro fra Dep. flyplass, og tiden du stoppen motorene på Arr. Flyplassen!

 

Når du har flydd ett oppdrag, går du igjen inn på min side, og øverst i høyre hjørnet står det: "PIRAP".

 

Fyll ut dette, (tildelt rutenummer, tid, hak av for "online flygning" hvis du fløy oppdraget online) og trykk på registrer.

 

Da har du logget turen, og du har fått tildelt poengene du skal ha "".

 

Hvis du opplever å få de samme oppdragene om igjen og om igjen etterhverandre, send meg en mail (ID: 947), så skal jeg fikse dette.

 

Ta også en titt i "OPS manual" som også finnes i menyen til venstre når du har logget inn "".

 

 

Kristian B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det uttales vel bare Norwegian?

 

Jepp, det gjør det.

 

Ang. feil på siden så er det informert om det på forumet at serverbytte kommer/kom til å skje, så det er bare midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Anbefaler absolutt VNoAF hvis du vil fly litt annet enn bare vanlige ruteflygninger.

Et annet spørsmål, er hjemmesiden nede? Er nå inne til tjeneste som spesialildleder på setermoen og får ikke opp siden på møkka maskinene her. Skulle gjerne sagt i fra til mister K. Bod om at jeg blir mindre aktiv på online flygning her oppe i nord. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Anbefaler absolutt VNoAF hvis du vil fly litt annet enn bare vanlige ruteflygninger.

Et annet spørsmål, er hjemmesiden nede? Er nå inne til tjeneste som spesialildleder på setermoen og får ikke opp siden på møkka maskinene her. Skulle gjerne sagt i fra til mister K. Bod om at jeg blir mindre aktiv på online flygning her oppe i nord. ""

 

Bytting av server er på gang. Håper han klarer å fikse det fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...