Gå til innhold

Torsnes Airshow -03

Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

Den 31. august vil Borg Flyklubb holde et airshow på Torsnes uten for Sarpsborg (slik som i fjor), programmet ser ut til å bli litt mere intressant i år enn det var i fjor...selv om det ikke var så verst da heller...

Det som kan nevnes av intressante ting (da tenker jeg ikke på Harvard, Dakota, Birddog og slikt, som begynner å bli ganske oppbrukt nå), er to F-5 fra EoT på Rygge, som skal holde en dogfight over Torsnes...

Vampire'en kommer, det samme gjør Dolphin'en.

Tror det vil bli verdt å ta en tur, mere info finner dere på www.borg-flyklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, savnet F-5ene...men det var bra gjennomført, bilder vil følge i løpet av uka, tok tre filmer...

Hvor stod dere?

Personlig stod jeg nede ved DG'en (seilflyet) sammen med en kammerat av meg som flyr seilfly, var litt artig å stå der, for da hadde vi på radioen i seilflyet slik at vi hørte alt som ble sagt på radioen ""

Vampire var høydepunktet da...et par av de lowpassene der var utrolig stilige...

Men syns det var ganske dyrt for å komme inn da...tenkte at det kunne vel ihvertfall ikke koste mere enn 50 kroner å komme inn, det er jo trossalt ikke et så stort stevne, så jeg tok bare med meg en hundrelapp i kontanter, tenkte jeg at jeg hadde til en brus og litt slikt også, men neida...120 kroner for å komme inn ""

Bortsett fra airshowene til Albatross så tror jeg dette er den verste prisen jeg har vært borti på et airshow her i landet, måtte tømme lommeboka for småmynt, hadde også bare 18 kroner i mynter, men det gikk bra ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja penger er noe dritt....Vampire var bra, vi sto for det meste på asfalten mot Eurocoptret og tokk bilder. Enig med deg , dyrt som F.... men bra gjennomført som sagt. Lå du merke til hvor stille heli var, hørte det knapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir brukte ikke stort Edvardsen hehe. Han hadde med dv kamera, men det ble liggende innen for jakka ""....

Forresten, link til bildene jeg tok..... Torsnes 31/8-03

Var du der også altså?

Mente jeg så trynet ditt der skjønner du, men tenkte det bare var en som lignet ""

Flotte bilder du har tatt forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt? Med 120 kroner for fire timers show med real-life flyging? 30 kroner i timen? Hvor mye koster en kinobillett hvor du får 1,5 time i mørket hvor det meste er fake? Du kommer neppe inn på kino en gang for en femtilapp! Men at du skrapte sammen dine siste mynter og betalte deg inn, tyder på at du er en ekte entusiast. Velkommen igjen neste gang! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har stian begynt og mobbe meg også.......vrææælll...snufs...skal jeg melde meg ut kansje...hm...men det var vert pengene, fikk stian og fetteren min inn som barn....ha ha ha.. """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt? Med 120 kroner for fire timers show med real-life flyging? 30 kroner i timen? Hvor mye koster en kinobillett hvor du får 1,5 time i mørket hvor det meste er fake? Du kommer neppe inn på kino en gang for en femtilapp! Men at du skrapte sammen dine siste mynter og betalte deg inn, tyder på at du er en ekte entusiast. Velkommen igjen neste gang! ""

Hehe, vel, ble litt overrasket siden dette var et såpass lite stevne...betalte trossalt bare 50 kroner for å komme inn på Torp som jo ingen kan nekte for var mye større...men som sagt Albatross airshows har verre priser...

Og, jeg skrapte faktisk det jeg hadde av mynter i lommeboka ""

Hadde bare 18 kroner i mynter da men, kom meg inn for det ""

Neste gang må dere ha med dere enn sånn sak som tar kort, går sjeldent med noe særlig kontanter på meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...