Gå til innhold

Discvery Wings programmet om flightsim.


Gjest

Anbefalte innlegg

Det programmet, som gikk på dicovery Wings kanalen tidligere i sommer, er nå lagt ut av Microsoft man kan enten laste det ned eller se det via streaming. Programmet handler om flightsimulatorer, både militære og sivile (og selvfølgelig fs2004).

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få inn dsc wings på parabol? (Canal Digital)

 

Satt akkurat og lurte på deg samme .. ""

 

Har snakket med noen " parabol" folk , og de mente at da måtte vi ha SKY-digital kort . Til parabolen, og den eneste måten og skaffe seg dette (lovelig) var å ha en addresse i England .. siden SKY er ett engelsk selskap. Og SKY er de eneste jeg vet om som sender Wings .. så?

 

Noen andre løsninger?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få inn dsc wings på parabol? (Canal Digital)

 

Satt akkurat og lurte på deg samme .. ""

 

Har snakket med noen " parabol" folk , og de mente at da måtte vi ha SKY-digital kort . Til parabolen, og den eneste måten og skaffe seg dette (lovelig) var å ha en addresse i England .. siden SKY er ett engelsk selskap. Og SKY er de eneste jeg vet om som sender Wings .. så?

 

Noen andre løsninger?

 

 

Ser mørkt ut da, hvis vi ikke skaffer oss piratkort "" Men det skal ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få inn dsc wings på parabol? (Canal Digital)

 

Satt akkurat og lurte på deg samme .. ""

 

Har snakket med noen " parabol" folk , og de mente at da måtte vi ha SKY-digital kort . Til parabolen, og den eneste måten og skaffe seg dette (lovelig) var å ha en addresse i England .. siden SKY er ett engelsk selskap. Og SKY er de eneste jeg vet om som sender Wings .. så?

 

Noen andre løsninger?

 

 

Ser mørkt ut da, hvis vi ikke skaffer oss piratkort "" Men det skal ikke jeg!

 

Skaff dere UPC Digital. De sender D-WINGS osv.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for ikke så lenge siden investert i nytt parbol anlegg.. så .. er ganske så fornøyd "" .. 500 gratis kanaler .. """"

 

Men disse 500 kanalene løser jo f*** meg ikke problemet med DSC-Wings. Det plager meg noe helt grenseløst.

 

nei, det løser ikke så veldig mye .. D;

 

men jeg har muligheten !

 

bare jeg hadde hatt SKY-kortet .. så hadde jeg hatt den kanalen .. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff dere UPC Digital. De sender D-WINGS osv.!

 

Dette er ren feilinformasjon. UPC Digital i Stavanger tilbyr ikke Discovery Wings, jeg har nemlig også UPC. Derimot kan man abonnere på Science, Civilisation og Travel...som sendes fra Discovery Europe. Wings er en del av Discovery USA.

 

Jeg abonnerer også på Discovery Science, som sender endel av Wings-programmene, bl.a i serien Flightpath.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...