Dag Johnsen Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Heisann alle fly enthusiaster hjemme... Står på farten til å dra opp til Oshkosh AirVenture i ettermiddag... Skal fly opp til Iowa City (KIOW) i kveld ~5 timer fra Houston i C-210'en... og deretter til Oshkosh (KOSH) Wisconsin i morgen... For dere som ikke har hørt om Oshkosh så er dette en av verdens største fly stevner. Jeg var der for to år siden og det var helt utrolig... Les mere om Oshkosh i denne linken EAA AirVenture Oshkosh Skal bli der til Søndag så jeg håper og få med meg en del... Dag Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Du må ta masse bilder da Dag have fun.. Siter
TOS Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Ja god tur Dag.. skulle ønske det fantes teleporteringsmaskinar slik som i Worms spilla hehe... Eg kunne godt tenka meg ein tur til Oshkosh... Siter
Jarle Vidtun Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 jeg skal kanskje dit.. sammen med en venn fra Chicago... maa se om jeg faar ordnet billetten min bare. hehe.. hoystsannsynlig ikke men... Siter
Morten Nelson Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Mens vi snakker om Oshkosh, hvor finner jeg det scernyet Microsoft laget? Siter
Dag Johnsen Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Skrevet 30. juli 2003 Joda Kristoffer... jeg skal ta med kameraet... Er ikke akkurat noen ekspert på å ta bilder men vi får se.. Takk for det Torstein... Ja det er virkelig noe og få med seg! Jarle, kommer du dit så stikk innom ExxonMobil teltet og spør etter meg... de kjenner meg godt! Da var Flight Planen på fil... 4:38 på 9,000 fot. Det er mer vind på nesa i 11,000 fot... Vi snakkes... Dag Siter
Michelle Sandra Aitken Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Grønn av misunnelse, Dag! God tur! Siter
Dag Johnsen Skrevet 5. august 2003 Forfatter Skrevet 5. august 2003 Heisann... Da var vi tilbake fra Oshkosh... og for et flystevne..! De endelige tallene er ikke ute men de regner med 12-14.000 fly og rundt 800.000 folk totalt... Turen startet fra Houston til Iowa City på onsdag og tok 5:20... Ble re-routed over Arkansas på grunn av tordenbyger... Niels fløy den neste etappen på torsdag morgen og vi landet i West Bend rett sør for Oshkosh. Var der fra torsdag til lørdag og fikk fortsatt ikke med meg hele stevnet Det er vanskelig å beskrive det hele... men dere kan se fra linken en del av det som foregår... EAA AirVenture Oshkosh Dette er en opplevelse som dere flyenthusiaster hjemme bør prøve å få med dere en gang! Jeg er enig med deg re. Torp Michelle... jet... schmett... der er ikke noe som en gammel stempelmotor Turen hjem gikk fra West Bend direkte Houston... 6:20 og da var 210’en ganske tom.. ha ha. Hadde litt under en time på venstre tanken og høyre tanken var tom... men jeg fikk logga over 11 timer på hele turen Hei så lenge... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.