Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle fly enthusiaster hjemme... Står på farten til å dra opp til Oshkosh AirVenture i ettermiddag... Skal fly opp til Iowa City (KIOW) i kveld ~5 timer fra Houston i C-210'en... og deretter til Oshkosh (KOSH) Wisconsin i morgen... "" For dere som ikke har hørt om Oshkosh så er dette en av verdens største fly stevner. Jeg var der for to år siden og det var helt utrolig... "" Les mere om Oshkosh i denne linken EAA AirVenture Oshkosh Skal bli der til Søndag så jeg håper og få med meg en del... ""

Dag

Skrevet

Ja god tur Dag.. skulle ønske det fantes teleporteringsmaskinar slik som i Worms spilla hehe... Eg kunne godt tenka meg ein tur til Oshkosh...

Skrevet

Joda Kristoffer... jeg skal ta med kameraet... Er ikke akkurat noen ekspert på å ta bilder men vi får se.. "" Takk for det Torstein... Ja det er virkelig noe og få med seg! Jarle, kommer du dit så stikk innom ExxonMobil teltet og spør etter meg... de kjenner meg godt!

Da var Flight Planen på fil... 4:38 på 9,000 fot. Det er mer vind på nesa i 11,000 fot... ""

Vi snakkes... Dag

Skrevet

Heisann... Da var vi tilbake fra Oshkosh... og for et flystevne..! De endelige tallene er ikke ute men de regner med 12-14.000 fly og rundt 800.000 folk totalt... "" Turen startet fra Houston til Iowa City på onsdag og tok 5:20... Ble re-routed over Arkansas på grunn av tordenbyger... Niels fløy den neste etappen på torsdag morgen og vi landet i West Bend rett sør for Oshkosh. Var der fra torsdag til lørdag og fikk fortsatt ikke med meg hele stevnet "" Det er vanskelig å beskrive det hele... men dere kan se fra linken en del av det som foregår... EAA AirVenture Oshkosh Dette er en opplevelse som dere flyenthusiaster hjemme bør prøve å få med dere en gang! Jeg er enig med deg re. Torp Michelle... jet... schmett... der er ikke noe som en gammel stempelmotor "" Turen hjem gikk fra West Bend direkte Houston... 6:20 og da var 210’en ganske tom.. ha ha. Hadde litt under en time på venstre tanken og høyre tanken var tom... men jeg fikk logga over 11 timer på hele turen ""

Hei så lenge... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...